Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Vážená společnosti Ikeo,
dnes 7.9.2024 na Vaší pobočce v Brně jsem zakoupila postel značky TARVA evidovanou pod číslem 002.499.44.
Při konstrukci postele jsem zjistila, že je špatně zakreslený plánek. Místo šroubů byly v plánku zakresleny dřevěné kolíky, pro které jsem musela následně jet na Vaší pobočku (cca 30 min).
Když jsem pak pokračovala, tak se ukázalo že ta cesta byla úplně zbytečná, protože jste měli špatně zakreslený konstrukční plánek.
Jsem znechucena a rozhořčena.
S pozdravem
Monika Kubánková
Postel značky TARVA pod číslem 002.499.44 a výrobním číslem PI-779149-2
Vzhledem ke komplikacím očekávám slevu na daný výrobek.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost IKEA Česká republika, s.r.o.
Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Nemá-li výrobek přiložen srozumitelný a jednoznačný návod v českém jazyce, jedná se zásadně o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel může v takové situaci uplatnit práva z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku).
Vhodným nárokem by v tomto případě nejspíše bylo dodatečné upřesnění návodu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vážený zákazníku,
Je nám líto, že jste se setkali s problémy, a rádi bychom Vám pomohli je co nejdříve vyřešit.
Abychom mohli Vaši reklamaci co nejefektivněji zpracovat, prosíme Vás, abyste nás kontaktovali prostřednictvím našeho reklamačního formuláře na této stránce https://www.ikea.com/cz/cs/customer-service/contact-us/, nebo telefonicky na tel. čísle 296 181 650.
Pokud již máte k dispozici číslo objednávky nebo číslo reklamace, prosíme o zaslání na e-mail customer.support.cz@ikea.com, což nám výrazně pomůže při rychlém zpracování Vašeho požadavku. Následně pro dořešení reklamace již využijeme přímý kontakt s Vámi mimo platformu Dtest.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Tým IKEA