Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V roce 2008 v době když jsem byl nezletilý (12let)si má matka sjednala na mé rodné číslo tarif který neplatila , narostl dluh ale bohužel za celých 16 let nepřišla žádná upomínka či něco podobného .
Celou věc jsem zjistil právě po 16 letech a O2 nakonec nevědí ,zda s tím něco budou moc dělat ,zda bude možné převést dluh na zřizovatele tarifu .
Nelze pochopit jak je možné , že O2 vytvořili tarif na nezletilou osobu bez příjmů , jak je možné ,že dluh jde za mnou a ne za zřizovatelem .
Zdůrazňuji,ze od roku 2016 jsem zaměstnaný a nikdy nepřišla exekuce či něco takového - toto jsem bohužel zjistil když jsem zjistil že má osoba je v registru Solus .
*** -číslo jedné z faktur
Okamžité převedení dluhu z mé osoby na zřizovatele tarifu ,odstranění z registru Solus
|
Tweet |
Dle § 629 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, trvá promlčecí lhůta tři roky. Domníváme se, že společnost by mohla po spotřebiteli požadovat pouze dluh vzniklý za poslední tři roky, neboť u dříve vzniklého dluhu již došlo k promlčení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
velice nás mrzí popsaná situace. Abychom mohli provést detailní šetření nastalé situace, požádáme Vás o doplnění data narození majitele, kontaktního e-mailu a telefonního čísla na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.
Následně z naší strany proběhne prověření všech okolností a jakmile budeme mít bližší informace či finální stanovisko, budeme Vás informovat.
Děkujeme předem za spolupráci a za možné komplikace se Vám omlouváme.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.