Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78220Faktura

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2024, před 4 měsíci

Miroslav Frček

Znění stížnosti

Na zboží doručované PPL nemám fakturu ani dodací list


Produkt

pneumatiky var.symbol ***


Požadované řešení

fakturu nebo dodací list na e-mail. ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 16:23, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Jestliže byl doklad prodávajícím předán společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., je společnost povinna ho dodat. V opačném případě se musí spotřebitel obrátit na prodávajícího.

Společnost Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. je možné kontaktovat prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne v dolní části stránky zde: https://www.dpd.com/cz/cs/kontakt/#kontaktni_formular_kontakt.

Další kontakty na Oddělení zákaznické péče společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.:
- e-mail: info@dpd.cz;
- tel.: 225 373 373 (každý všední den od 7:00 - 18:00).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2024 21:35, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.