Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, dne 21.9.2015 dopoledne jsem byl nakoupit v chebském Kauflandu a již podruhé jsem zde nenašel jarní cibulku a pivo Gambrinus 11° v bedně. Bohužel se nyní i stává, že jiná cena je na cenovce a jiná je účtována na pokladně. Nejhorší na tom všem je, že Kaufland byl jediný obchod kromě německých marketů kde jsem pravidelně nakupoval již od jeho postavení v Chebu někdy v roce 1998. Poslední 2 roky je to horší a horší a nechci přece nakupovat jen v Německu. Vždyť tam nemají české pivo!!! :-))) Byl bych rád kdyby zboží bylo vždy k dostání a to i když je v akci a ta zelenina a ovoce kdyby bylo trochu na úrovni na jaké bylo před 2-3roky. Opravdu to jde k horšímu.
Domluvit vedení prodejny. Pokud to nepomůže a nezvládají svou práci tak vyměnit vedoucí zaměstnance a obnovit úroveň prodejny tak jak tomu bylo v předešlých letech.
|
Tweet |
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto věc adresovat společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Co se týče ceny jednotlivých výrobků, tak nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.