Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7823Opakovaně chybějící zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2015, před 9 lety

David Balko

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 21.9.2015 dopoledne jsem byl nakoupit v chebském Kauflandu a již podruhé jsem zde nenašel jarní cibulku a pivo Gambrinus 11° v bedně. Bohužel se nyní i stává, že jiná cena je na cenovce a jiná je účtována na pokladně. Nejhorší na tom všem je, že Kaufland byl jediný obchod kromě německých marketů kde jsem pravidelně nakupoval již od jeho postavení v Chebu někdy v roce 1998. Poslední 2 roky je to horší a horší a nechci přece nakupovat jen v Německu. Vždyť tam nemají české pivo!!! :-))) Byl bych rád kdyby zboží bylo vždy k dostání a to i když je v akci a ta zelenina a ovoce kdyby bylo trochu na úrovni na jaké bylo před 2-3roky. Opravdu to jde k horšímu.


Požadované řešení

Domluvit vedení prodejny. Pokud to nepomůže a nezvládají svou práci tak vyměnit vedoucí zaměstnance a obnovit úroveň prodejny tak jak tomu bylo v předešlých letech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2015 19:56, před 9 lety

Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto věc adresovat společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.

Co se týče ceny jednotlivých výrobků, tak nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2015 08:39, před 9 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2015 12:13, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2015 09:46, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.