Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#78231AAA Teplice

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2024, před 4 měsíci

Václav Cermak

Znění stížnosti

Tak je tu další stížnost na pobočku v Teplicích .Dne 5.9 bylo zakoupeno auto ,zn.vw Tiguan,bylo zmíněno z mé strany ,že v autě je nefunkční roleta na panoramatické střeše.Byla přislíbena oprava na jejich náklady,že mě budou kontaktovat,každý den urguji že se ještě nikdo neozval aby sjednal nápravu.


Produkt

VW Tiguan


Požadované řešení

Oprava rolety


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 16:17, před 4 měsíci

Spotřebitel upozornil prodávajícího na vadu vozidla a tím fakticky uplatnil reklamaci. Prodávající mu následně přislíbil opravu rolet, čímž reklamaci uznal. Prodávající má pak dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní, nebyla-li individuálně sjednána doba delší.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.

Nereaguje-li zhotovitel na e-maily či telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: AURES Holdings a.s., Dopraváků 874/15, 18400 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Objednateli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejzazší možností je zahájení soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2024 23:03, před 4 měsíci

Vážený pane Cermaku,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2024 05:36, před 4 měsíci


Václav Cermak

***,Vznikl další problém ,opět žádné řešení,druhý den jsem zjistil že do auta zatéká,řešeno z manažerem,vybráno jiné auto ,které nedorazilo za 7dni na pobočku,měl jsem pojištění na výměnu auta do 10dnu ,společnost udělala vše aby se termín nedal stihnout.oprava by stála 10tis,byla sepsána reklamace ,to je jediné čeho byli schopni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2024 12:08, před 4 měsíci

Děkujeme stranám za reakce.

SPZ vozu jsme přesunuli do referenčních údajů, aby nebyla veřejně dostupná.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na konkrétní případ reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2024 18:09, před 3 měsíci

Vážený pane Cermaku,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z obchodního oddělení. Mám zpětnou vazbu, že kolegové s Vámi byli v kontaktu a celou věc dořešili. Věřím, že nyní je již vše v pořádku. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 11:17, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.