Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78232Business Trieda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2024, před 4 měsíci

Olga Droppova

Znění stížnosti

DObrý den,

mala som kuenu business triedu vozen 5/3 . Po mojom nastupe mi bolo povedane ci si mozem sadnut inam, lebo si tam sadol spolocne manzelsky pár.
Na svoju prácu - potrebujem sediet u okna . lebo je tam vieac priestoru na laptop atd. steward ma usadil inam s tým že zajistí aby si dalsi cetujuci sadli inam.

Napokom sedim u dveri a uplne inde.
Toto je nehoraznost - ani sa nik neospravedlni - proste vas usadi inam .

Pozadujem kompenzaciu v plnej výši .
Cestujem velmi často ss vašou spoločnostou , no uvažujem že po tomto už nebudem.
Zklamanie obrovské ako aj neprofesionalita.

V uctě
Olga Dropppova MSc.


Produkt

CEsta 9.9. z Liptovkeho Mikulasa do Prahy - 40 ´meskanie v LM , a este aj nesedim kde som mala povodne sediet ( 5/3)


Požadované řešení

PLNÁ VÝŠE CESTOVNÉHO ZPEŤ - NA UČET NIE NA PEŇAŽENKU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2024 12:43, před 4 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:04, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.