Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
Jsem věrným zákazníkem co se Billa na Podpěrové 518/6 v Medlánkách postavila.Vždy jsem byla spokojená,proto mě mrzí, že musím upozornit na starší paní H. za pultem v uzeninách. Bohužel i přes upozornění dělá v jednorázových rukavicích vše.Čistí stroj na řezání salámů,rozbaluje vakuované zboží, skládá nádobí atd.Pak vás v těch rukavicích obslouží.Už od prosince lounského roku kupují pouze vakuované Děkuji.Doufam, že se chyba napraví.Přeji hezký den.
V dnešní "po covidovidové době" by měla být na prvním místě.
Bohužel sí této skutečnosti všímá více zákazníků.
Nemohou na tento úsek dostat kleště nebo vidličku?
Prosím o prověření situace.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zatím mě nepřišlo žádné vyjádření a situace je na provozovně stála stejná.Dekuji