Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#78233Hygiena v oddělení lahůdek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2024, před 4 měsíci

Zuzana Patočkova

Znění stížnosti

Dobrý den
Jsem věrným zákazníkem co se Billa na Podpěrové 518/6 v Medlánkách postavila.Vždy jsem byla spokojená,proto mě mrzí, že musím upozornit na starší paní H. za pultem v uzeninách. Bohužel i přes upozornění dělá v jednorázových rukavicích vše.Čistí stroj na řezání salámů,rozbaluje vakuované zboží, skládá nádobí atd.Pak vás v těch rukavicích obslouží.Už od prosince lounského roku kupují pouze vakuované Děkuji.Doufam, že se chyba napraví.Přeji hezký den.
V dnešní "po covidovidové době" by měla být na prvním místě.
Bohužel sí této skutečnosti všímá více zákazníků.
Nemohou na tento úsek dostat kleště nebo vidličku?


Požadované řešení

Prosím o prověření situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2024 13:17, před 4 měsíci

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.

Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2024 14:13, před 4 měsíci

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:57, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.10.2024 18:28, před 3 měsíci


Zuzana Patočkova

Hodnocení:

Komentář: Zatím mě nepřišlo žádné vyjádření a situace je na provozovně stála stejná.Dekuji