Společnost


Allegro Group CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78234Nedoručenie tovaru

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2024, před 4 měsíci

Gabriela Hojgrová

Znění stížnosti

Dobrý deň.

Dňa 8.9.2024 som si cez mobilnú aplikáciu Allegro.cz zakúpila robotickú sekačku Gardena za 18 Kč. Zrejme došlo k chybe u obchodníka, ale ja som obchod riadne uzavrela a okamžite uhradila platbu za tovar i poštovné. Platba bola prevedená cez platobnú stranu TWISTO.
Ešte v ten deň bola moja objednávka zrušená bez udania dôvodu, bez akéhokoľvek oznámenia. Spoločnosť Twisto ma len iformovala, že som tovar vrátila a že zaplatená čiastka mi bude vrátená na účet. Platbu som opäť odoslala na účet Twisto, nakoľko som nesúhlasila so zrušením objednávky. Zo strany predajcu som neobdržala žiadne informácie a ani zakúpený tovar.
Podľa môjho názoru musí obchodník dodať zákazníkové tovar za cenu, ktorú deklaruje. A takýto omyl by nemal mať žiadny vplyv na platnosť zmluvy.
Ako mám postupovať ďalej? Môžem vyžadovať dodanie tovaru i súdnou cestou?

Moc ďakujem za Vašu pomoc a prajem Vám pekný deň.


Požadované řešení

Požadujem dodanie zakúpeného tovaru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 16:19, před 4 měsíci

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Obecně proto nelze ze strany podnikatele objednávku zrušit s pouhým odkazem na to, že došlo k uvedení chybné ceny. Výjimkou však může být situace, kdy je cena uvedená u zboží natolik odlišná od běžné tržní ceny, že je pro spotřebitele zřejmé, že podnikatel neměl v úmyslu smlouvu za tuto cenu vůbec uzavřít. V takovém případě chybí na straně podnikatele vůle k uzavření smlouvy, a z toho důvodu je smlouva neplatná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:55, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.