Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Autobus 616. Řidič zastavil na zastávce Trebichovice u Kapličky uprostřed silnice. Neměl vůbec v plánu na zástavce stavět. Měl ject v 15:44 jel v 15:47 par minutové spozdení nepříjemný že má spozdení. Platba kartou začal se rozčilovat přes cely autobus jak strkáte kartu moc brzy. Začal rvát ze kvůli kartám má spozdení. Divadlo pro cely autobus nepříjemný nadával ostuda. Měly by jste řidičům dat školení o tom jak se chovat k cestujícím. U linky 616 běžné nervní a nevychovqný řidiči!!! Řidič nechce ani zastavit na zastávce a ještě je problém že člověk chce jízdu platit. !!!!
616 spoj slany Kladno zastávka Trebichovice u Kapličky 15:44
Měli by jste řidičům dat školení o tom jak se chovat k cestujícím !!!!
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost ČSAD MHD Kladno a.s.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.