Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
o tom, že MHD č.11 nejezdí, nebo o víkendech v intervalech 2x za hodinu asi víte. Ale vaši zákazníci stejně musí zaplatit jízdenku měsíčně za 420 Kč, za služby, které vlastně neexistují. Autobusy dnes ráno 9.9. od 8,22 do 9,10 směr Družstevní dům do centra nejely. Ano začalo pršet, jindy napadne sníh, to je vaše odpověď. Ale proč my zákazníci máme platit za neexistující služby ??? Máte jistě dispečink, ten ví o problémech v jízdě linek, a pokud přímo sídlíte na Novohradské třídě, můžete vyslat náhradní autobus, tak jak je to v jiných městech. Následovně vyjel autobus č. 162, který v dané zastávce vůbec nezastavil , a nechal všechny dál stát a dál čekat. Doporučuji vedení Dopravního podniku města České Budějovice jeden měsíc využívat své autobusy v cestě do zaměstnání. V současné době je nárůst staveb a obchodních center právě na této lince, a nastavená kapacita této linky je opravdu nedostačující.
A pokud se chcete srovnávat s hustotou provozu v Praze, mohu vás ujistit, že tam toto jednání nenajdete.
162
Nezapomeňte, že nejasnost ohledně požadovaného řešení může vzbudit dojem, že si prostě jenom chcete postěžovat – a podle toho také celý případ může dopadnout????
Fungující linka č. 11, přidány spoje o svátcích a víkendech. Náhradní doprava,
pokud vypadne daná linka na delší rozmezí než 15 min. do 7,00 do 9,00 ráno.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.