Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka nebyla doručena, kvůli chybě doručovatel, tudíž jsem nestihl včas reklamovat zboží a vznikla mi skoda 4200kc. Takže 109kc zaslaných zpět za zásilku mě fakt nevytrhla.
Reklamace ***
Požadují částku výše uvedenou za zboží které nebylo včas (vůbec) doručeno.
|
Tweet |
K reklamaci zboží obecně:
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Reklamační proces začíná běžet od uplatnění reklamace u prodávajícího, tedy oznámením (např. e-mailem), ne nutně až doručením zboží prodávajícímu. Jestliže by tedy bylo uplatnění reklamace prodávajícímu oznámeno prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci, mohla by být reklamace v takovém případě uplatněna včas.
Zpožděním doručení reklamovaného zboží tedy obecně nezaniká právo na uplatnění práv z vadného plnění.
K reklamaci služby poskytnuté společností Zásilkovna s.r.o.:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel pravděpodobně učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, váš případ jsme nechali prověřit. Dle kolegů z týmu reklamací skutečně kurýr nepostupoval správně, proto vám byla kompenzována částka za přepravné. Jelikož na zásilce nevznikla škoda a zásilka se v pořádku vrátila vám jako odesílateli, nevzniká nárok na náhradu mimo již kompenzovaného přepravného. Reklamace tedy byla uzavřena v souladu se zněním Všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost se již dále neřešila. Pro zasilkovnu to skončilo zasláním 109kc a ja nejsem ochoten platit za právní podporu.
Děkuji
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.