Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78243Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2024, před 4 měsíci

Michal Zavřel

Znění stížnosti

Zásilka nebyla doručena, kvůli chybě doručovatel, tudíž jsem nestihl včas reklamovat zboží a vznikla mi skoda 4200kc. Takže 109kc zaslaných zpět za zásilku mě fakt nevytrhla.


Produkt

Reklamace ***


Požadované řešení

Požadují částku výše uvedenou za zboží které nebylo včas (vůbec) doručeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2024 18:35, před 4 měsíci

K reklamaci zboží obecně:
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Reklamační proces začíná běžet od uplatnění reklamace u prodávajícího, tedy oznámením (např. e-mailem), ne nutně až doručením zboží prodávajícímu. Jestliže by tedy bylo uplatnění reklamace prodávajícímu oznámeno prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci, mohla by být reklamace v takovém případě uplatněna včas.

Zpožděním doručení reklamovaného zboží tedy obecně nezaniká právo na uplatnění práv z vadného plnění.

K reklamaci služby poskytnuté společností Zásilkovna s.r.o.:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel pravděpodobně učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2024 15:26, před 4 měsíci

Dobrý den, váš případ jsme nechali prověřit. Dle kolegů z týmu reklamací skutečně kurýr nepostupoval správně, proto vám byla kompenzována částka za přepravné. Jelikož na zásilce nevznikla škoda a zásilka se v pořádku vrátila vám jako odesílateli, nevzniká nárok na náhradu mimo již kompenzovaného přepravného. Reklamace tedy byla uzavřena v souladu se zněním Všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 10:25, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2024 19:45, před 3 měsíci


Michal Zavřel

Stížnost se již dále neřešila. Pro zasilkovnu to skončilo zasláním 109kc a ja nejsem ochoten platit za právní podporu.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 11:55, před měsícem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.