Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den. Reklamace Ev.č.*** nám byla zamítnuta bez jakékoliv konzultace.
Automobil jsme nechali opravit v servisu na základě schválení opravy pojišťovny Carlife, akorát pojišťovna neproplatila celou částku. Částku rozdílu ceny opravy jsme na základě odvolání proti výši pojistného plnění snížili z 26372,-Kč na 8552,-Kč. Vozidlo bylo zakoupeno 3 týdny před projevením závady. Pak bylo 1,5 měsíce v servisu kvůli nacenění a dokládání rozsahu opravy. Před odvozem do servisu jsem byla v na pobočce v Kosmonosech odkázána na řešení opravy přes pojišťovnu, což jsem dodržela.
Po schválení opravy po konzultaci pojišťovny se servisem byl vůz opraven během 2 dní. Během stání vozidla v servisu jsem přišla i o druhý vůz v rodině a proto oprava byla nutná co nejrychleji.
Žádám Vás o přezkoumání řešení reklamace (doklady byly zaslány s opravenou částkou rozdílu zaplacené částky)
Reklamační řád ani předávací protokol mě nebyl poskytnut, i když jsem 2x
žádala o odblokování souborů .pdf, které mě byly poslány na email při koupi vozidla a nešla otevřít s pomocí kódu.
Nechala jsem si na pobočce v Kosmonosech vše vytisknout, ale reklamační řád i protokol o předání vozidla mezi složkami nebyl.
Dnes 9.9.2024 jsem byla znovu na pobočce a žádala o vytisknutí obou složek, ale byl mi vytisknut jen předávací protokol, ale reklamační řád ne s tím, že jej najdu na webových stránkách, ale tam mě to odkazuje na nejbližší pobočku. Děkuji Kudyvejsová
***
Proplacení rozdílu ceny mezi fakturou na opravu a částkou krytou pojišťovnou.
|
Tweet |
Jestliže byl spotřebitel odkázán na řešení reklamace s pojišťovnou a ta opravu schválila, došlo tím k uznání reklamace. Reklamace musí být pro spotřebitele vyřízena bezplatně a z toho důvodu je prodávající povinen rozdíl doplatit, neboť ten za vyřízení reklamace odpovídá.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Prodávající je povinen kupujícího nejpozději při uzavření smlouvy informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
mrzí mne, že jste nebyla spokojená. Po prověření záležitosti však společnost trvá na původním výsledku reklamace (oprava byla provedena před samotným posouzením). Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO