Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#78248Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2024, před 2 měsíci

Jana Macibobová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.10.2023 jsem zaktivovala k mému účtu Internet XL pro svojí dceru - č. *** - zařízení IMEI ***. Účastnická smlouva č. ***.
Dne 10.8.2024 jsme s dcerou na pobočce v Olympii v Teplicích zrušily službu internet XL s tím, že jí bylo nabídnuto, že nadále může splácet modem po 230 Kč/měsíc, jelikož já jsem u Vás stále měla aktivní účet.
Dne 26.8. jsem s manželem šla na výše zmíněnou pobočku s tím, že jsme chtěli využít Vaši služby TV a bylo nám nabídnuto sjednotit naše účty do jednoho. Zdůrazňovala jsem, že moje dcera by měla splácet výše zmíněný modem, tak jestli nemám zůstat zákazníkem já a manželovo smlouvu zrušit. Prodavačka na výše zmíněné pobočce mi řekla, že tam žádné splátky nevidí, tudíž není problém moji smlouvu ukončit.
V ten stejný den, tedy 26.8.2024, mé dceři přišla faktura č. *** na částku 3.220 Kč - doplacení modemu. Dcera tedy zašla opět na již zmíněnou pobočku a tam jí řekli, že jí splátky modemu nebyly schválené, proto se modem musí celý doplatit. Váš zaměstnanec nám informaci o procesu schválení vůbec nesdělil a tvrdil, že máme modem nadále na splátky. Dcera tuto fakturu zaplatila.
Dne 3.9.2024 mé dceři přišla opět faktura č. *** na částku 668,60 Kč za porušení podmínek.
Opět jsem zašla do Vaší pobočky v Olympii a tam mě opět odbyli s tím, že si musíme vždy řádně přečíst smlouvu a že se jedná o tvrzení proti tvrzení, jestli nám někdo řekl něco jiného.
Souhlasím, že je nutné číst si při uzavírání smlouvu, ale v případě, že mi váš zaměstnanec něco tvrdí, tak mu věřím a nevidím důvod si to ověřovat.
Toto jednání se mi z Vaší strany nelíbí. Přijde mi, že nemáte kompetentní pracovníky na svém místě. Věřily jsme Vašemu pracovníkovi, že neporušujeme žádnou smlouvu a že budeme i nadále platit 230 Kč měsíčně.


Požadované řešení

Tuto částku nechceme uhradit, chceme jí zrušit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2024 14:08, před 2 měsíci

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zaváže k tomu, že bude i nadále možné splácet modem ve splátkách, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.