Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, 7.8. jsem reklamoval mobilní telefon z důvodů:
Telefon se nenabíjí, pod displejem prach.
Po zhruba 2 týdnech jsem byl informován, že reklamace je již vyřízena. Po příchodu na prodejnu jsem zjistil, že vyjádření technika je takové, že je mechanicky poškozený USB konektor, tudíž reklamace byla zamítnuta a byla mi nabídnuta mimozáruční oprava, která by u této společnosti stála 590,- včetně DPH a práce technika.
Telefon jsem nepřevzal, jelikož můj druhý důvod reklamace (prach pod displejem) nebyl vyřízen a požadoval jsem úplné vyřízení reklamace bez mimozáruční opravy konektoru. Telefon Byl tedy poslán zpět do servisu. 31. den od podání reklamace jsem šel na prodejnu a žádal o odstoupení od kupní smlouvy, jelikož nebyla dodržena zákonná lhůta 30-ti dnů. Bylo mi vyhověno, avšak kupní cena mi byla ponížena o zmíněných 590,- za opravu konektoru. Podotýkám,že k žádné opravě nedošlo a ani dojít nemělo,protože jsem byl s prodejcem dohodnutý tak, že mimozáruční opravu nechci a chci jen úplné vyřízení mé reklamace. Nevím, jak prodávající přišel na částku 590,- ,jelikož oprava nebyla nikdy provedena. Konektor /vadná součástka/ stojí výrazně méně a práci nelze z důvodu neprovedení zákroku technika účtovat vůbec.
Z tohoto důvodu žádám o přehodnocení celé věci a o vrácení celé částky telefonu,jelikož prodejce nedodržel zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace.
Děkuji, Kocourek.
ZOPO ZP700 / 4.7" / Quad-Core 1.3 GHz / IPS 960x540 / 1 GB RAM /3 A5n7d7r7o4id0 541.46 3/ 0316
Vyjádření společnosti, z jakého důvodu bylo takto postupováno.
Vrácení celé kupní částky telefonu.
|
Tweet |
Pokud bylo odstoupeno od smlouvy z důvodu podstatného porušení práv a povinností z ní vycházejících, ruší se závazek od počátku. Nevyřízení reklamace řádně a včas se považuje za podstatné porušení smlouvy. Strany si v takovém případě vrátí to, co si plnily. Prodávající je tedy povinen kupujícímu vrátit plnou výši úhrady za zboží.
Započtení pohledávky proti pohledávce druhé strany je možné pouze v případě existence takové pohledávky. Musí tedy být právní důvod vzniku závazku. Právním důvodem vzniku závazku může být uzavření smlouvy na určitou službu. Pokud si spotřebitel není vědom, že by nějakou smlouvu uzavřel, měl by trvat na vrácení úhrady za zboží v plné výši.
Dobrý den,
omlouvám se za pochybení, máte právo na vrácení celé částky - dobropis byl v pátek 25.9. opraven na plnou částku a rozdíl 590Kč proplacen na váš účet.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení tohoto konfliktu. Zkoušel jsem se domluvit se společností Mironet pomocí emailu, ale společnost svojí chybu popřela a trvala na tom, že reklamace byla překontrolována a částka byla odečtena v pořádku, proto palec dolů.