Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#78253Nefunkční volání do sítě o2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2024, před 4 měsíci

Milada Pomikálková

Znění stížnosti

Od 28.8.2024 mi téměř nefunguje volání do a ze sítě O2. Mám nový tlačítkový mobil od dubna 2024 a novou SIM kartu. Mobil si dobíjím. Byla jsem 3 x na vaší pobočce v Havlíčkově Brodě a stále se nic nezlepšilo.
Některý den je mi např. 6 x voláno během dne a přítelkyně se mi dovolá až pozdě večer, nebo vůbec. A ještě později mi přijde zpráva, že mi bylo 6x voláno, nebo nepřijde vůbec.
SMS zpráva, kterou jsem posílala dceři před 14 dny nedorazila vůbec.
Nemohu se dovolat ke své lékařce na pevnou linku.
Byla bych ráda, kdybyste se postavili k problému čelem a co nejdříve ho vyřešili, nebo aspoň sdělili, že máte problém.
Jsem vaší klientkou více jak 20 let a toto, co se děje v poslední době nepamatuji. Nikdy jsem s vašimi službami neměla problém.


Produkt

Nokia 150


Požadované řešení

Přeji si, aby vaše sítě fungovaly bez těchto problémů, nechci si postěžovat, chci řešení vašeho problému, můj problém to není.
Já vám platím za neposkytnuté služby!
Tlačítkové telefony má spoustu lidí, hlavně seniorů a vy je tímto odstřiháváte od kontaktů a spojení s jinými lidmi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 12:01, před 4 měsíci

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit, aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2024 12:16, před 4 měsíci

Vážená paní Pomikálková, mrzí nás, že jste měla důvod k vyjádření stížnosti.
Rádi situaci prověříme, ale abychom se tím mohli zabývat, potřebujeme podrobnější informace. Bude nutné nám napsat přímo na email info@o2guru.cz, kam nám zašlete telefonní číslo a pro ověření číslo SIM karty z její zadní strany nebo PUK a také adresu, kde potíže řešíte. Budeme také potřebovat konkrétní příklad hovoru, který selhal nebo se vám nebylo možné dovolat a to datum, čas a číslo které vám volalo. Tento příklad nesmí být starší 48 hodin, abychom mohli údaje zkontrolovat na ústředně. Jakmile nám údaje doplníte, rádi situaci budeme řešit dále.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 09:56, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.10.2024 20:48, před 3 měsíci


Milada Pomikálková

Hodnocení:

Komentář: Problémy se sítí se zlepšily, už nemám důvod si nadále stěžovat.