Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#78259Nedopecene pecivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2024, před 4 měsíci

Zuzana Škrobánková

Znění stížnosti

Dobrý den,chodím nakupovat do Alberta už asi 8let u nás na sídlišti Brno Slatina a je to nejlepší Albert co znám.Ne jednou jsem nakoupila v Hypermarketu Brno Chrlice a to pečivo se nedá jist,nedopecene,je to úplně jiná chuť jako jinde ,je cítit testem.Jde mi hlavně o zitne rohlíky a Žitná brioska,no nedá se to srovnávat s obchůdků ve slatine .Stejný výrobky a úplně jiná chuť,stačilo by to doect,nechat o chvilku dyl v peci.A přitom to není levná záležitost a kvůli potravinové alergii mi nezbývá nic jiného jak tyhle zitne věci kupovat,ale už nikdy v Hypermarketu Brno.Nezlobte se ale nevím na koho se obrátit...děkuji za případné vyřízení


Produkt

Zitne rohlíky+brioska s rozinkami a mandlemi


Požadované řešení

Dodělat, víc upéct


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2024 10:47, před 4 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud se uvedené nedostatky v jakosti pečiva na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.