Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#7826Ponížení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2015, před 9 lety

Eva Kissova

Znění stížnosti

Dobrý den,před 14 dny(9.9.) se mi stala tak NEPŘÍJEMNÁ VĚC u vás v lidlu V MOSTĚ.při stupu do obchodu jsem pípala a níkdo nereagoval a když jsem prošla POKLADNOU samožejmě po zaplacení veškerého zboží co jsem tam zakoupila pak jsem chtěla s mou 5letou dcerou ven a začala jsem zas pípat ,přišel mladý kluk co tam hlídal a tak mě ponížil před celím obchodem že k vám už NÍKDY NEPUJDU A TO JEM STALÁ ZAKAZNICE JSEM VEDOUCÍ OBCHODU A TAKOVÉ JEDNÁNÍ CO UKAZAL VÁŠ HLÍDAČ SI NESMÍ DOVOLIT ,PROHLEDAL MĚ JAKO KDYBYCH BYLA NĚJAKÁ ZLODĚJKA A POŘÁD JSEM MU ŘÍKALA ŽE MAÁM NOVÉ KALHOTY A ON VUBEC NEREAGOVAL ,SAMO SEBOU NIC NENAŠEL .VŠE BY BYLO V POŘÁDKU KDYBY TEN HLÍDAČ HLÍDAL A NEVYKECÝVAL S MLADOU SLEČNOU .A PO VŠEM JSEM MUSELA UTIŠIT MOU DCERU KTERA PLAKALA JÁ JÍ ŠTĚPIJI ŽE KRÁT SE NESMÍ POVÍDAM JÍ CO SE PAK DĚJE KDYŽ NĚKDO KRADE JAKÉ PAK JSOU NÁSLEDKY A MÁ DCERA JSI MISLELA ŽE MĚ ODVEZE POLICIE DĚS A


Požadované řešení

POTRESTAT ,NEPŘIJEMNÉ CHOVANÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2015 19:48, před 9 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
V tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti, která by měla mít zájem na adekvátním chování svých zaměstnanců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2015 09:30, před 9 lety

Vážená zákaznice,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost v naší prodejně v Mostě. Prosíme Vás, abyste Váš podnět zaslala na naši zákaznickou linku hotline@lidl.cz nebo zavolala na bezplatné telefonní číslo zákaznické linky 800 115 435.
Děkujeme.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2015 12:18, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2015 09:48, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.