Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,před 14 dny(9.9.) se mi stala tak NEPŘÍJEMNÁ VĚC u vás v lidlu V MOSTĚ.při stupu do obchodu jsem pípala a níkdo nereagoval a když jsem prošla POKLADNOU samožejmě po zaplacení veškerého zboží co jsem tam zakoupila pak jsem chtěla s mou 5letou dcerou ven a začala jsem zas pípat ,přišel mladý kluk co tam hlídal a tak mě ponížil před celím obchodem že k vám už NÍKDY NEPUJDU A TO JEM STALÁ ZAKAZNICE JSEM VEDOUCÍ OBCHODU A TAKOVÉ JEDNÁNÍ CO UKAZAL VÁŠ HLÍDAČ SI NESMÍ DOVOLIT ,PROHLEDAL MĚ JAKO KDYBYCH BYLA NĚJAKÁ ZLODĚJKA A POŘÁD JSEM MU ŘÍKALA ŽE MAÁM NOVÉ KALHOTY A ON VUBEC NEREAGOVAL ,SAMO SEBOU NIC NENAŠEL .VŠE BY BYLO V POŘÁDKU KDYBY TEN HLÍDAČ HLÍDAL A NEVYKECÝVAL S MLADOU SLEČNOU .A PO VŠEM JSEM MUSELA UTIŠIT MOU DCERU KTERA PLAKALA JÁ JÍ ŠTĚPIJI ŽE KRÁT SE NESMÍ POVÍDAM JÍ CO SE PAK DĚJE KDYŽ NĚKDO KRADE JAKÉ PAK JSOU NÁSLEDKY A MÁ DCERA JSI MISLELA ŽE MĚ ODVEZE POLICIE DĚS A
POTRESTAT ,NEPŘIJEMNÉ CHOVANÍ
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
V tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti, která by měla mít zájem na adekvátním chování svých zaměstnanců.
Vážená zákaznice,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost v naší prodejně v Mostě. Prosíme Vás, abyste Váš podnět zaslala na naši zákaznickou linku hotline@lidl.cz nebo zavolala na bezplatné telefonní číslo zákaznické linky 800 115 435.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.