Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dostala jsem upomínku, že nebyla uhrazena platba 698,99 kč, období 12,7,-11.8., vyúčt. ***, zák. ú. ***, byla jsem velmi překvapena, že platba nebyla uhrazena. Měla jsem s tím potíže i minulý měsíc a pracovník O2 v Příbrami mi sdělil, že mi nemůže nastavit inkaso, že bych přišla o 300,-- Kč od Air banky. Tak jsem to řešila s nějakým pracovníkem O2 po telefonu s tím, že už bude vše v pořádku. A zase ne. Uhradila jsem dlužnou částku ze sporožira a přišla tím o tři stovky od Air bank. 9.9. jsem to opět řešila s pracovníkem O2, který řekl, že už to bude fungovat, že mi nastavil inkaso.Chci podotknout, že byl velmi příjemný. Zřizovala jsem si tuto Vaši službu po úmrtí mého manžela s pomocí mé dcery Ing. L.M. a musím říct, že jsem velmi nespokojena. 02 mi tuto těžkou dobu neusnadňuje. V životě (jsem seniorka) jsem nedlužila ani haléř. Navíc tři sta korun, o které jsem opět přišla, je pro mne docela dost peněz. Hešnaurová Jindřiška
Neuhrazená platba a ztráta 300,-- Kč měsíčně
Dát vše do pořádku, abych již nebyla dlužníkem a mohla v klidu využívat Vaše služby.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost O2 Czech Republic a.s.
Jestliže dochází k problémům při odchozích platbách, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil také na Air Bank a pokusil se situaci vyřešit s bankou. Pokud splňuje podmínky pro obdržení bonusové částky (300 Kč), měla by mu být tato částka také připsána na účet. Jestliže podmínky naplněny nebyly z důvodu chyby banky, rovněž by to spotřebiteli nemělo být na újmu a částku by tak měl obdržet.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, je nám líto, že máte takovou zkušenost. Rádi se na to podíváme.
Poprosím Vás o zaslání čísla vyúčtování na e-mail info@o2guru.cz . Podíváme se na to.
S pozdravem Jakub Šupol, O2 Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nás informovala, že "již vše probíhá, jak má". Na základě této informace stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.