Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:463
Z toho za letošní rok:125
Stále v řešení:28
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#78269Záměna zásilek, lživé informace operátorek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2024, před měsícem

Michaela Srbová

Znění stížnosti

Dobrý den během posledních 14 dní jsem prostřednictvím Z boxu zasílala dvě různé zásilky. Jednu na Slovensko jednu po České republice. V obou případech došlo k záměny adresáta. Vylhané výmluvy operátorek, že kontaktovali adresáta zásilky, že došlo k záměně.. Adresát se domníval že byl mnou přelstěn a zaslala jsem mu zásilku s levnějším obsahem. Jediné,co jsem mohla poskytnout. byla moje omluva a moje vysvětlení, vaše v žádném případě. Prosím instrujte operátorky, ať nepodávají lživé informace, někdy je lepší neříct nic, než lhát. Naprostá neschopnost,podat informace o termínu vyřešení celé záležitosti, tak abych jak já jako odesílatel, tak příjemce nemusela neustále volat a informovat se v jakém stavu se zásilky nachází. Zásilky jsem zasílala dárkové balené, v obou případech příjemce zásilku musel rozbalit a následně s ní bude ještě nějak zacházeno v depu před doručením. Můj kredit na inzertním serveru, tyto dvě události za posledních 14 dní nesmírně poškodili. Právě i s ohledem na to že poslední dvě zásilky jsou s komplikacemi, Dodané pozdě, v jednom případě možná vůbec a hlavně vůbec né ve stanu, jaké inzerují. Žádám o zjištění, kdo nese zodpovědnost, za prohození zásilek, tak aby k tomuto dobroucna již nedocházelo. Do té doby nebudu vašich služeb nadále využívat. nejste jediní přepravce v České republice a mnohdy úspora 10 Kč, nestojí za ty nervy, dlouhé vyřizování a zajišťování, telefonování a rozčilování a ztrátu morálního kreditu v očích kupujících. Očekávám, že mě bude kontaktovat někdo, Kdo bude mít pro stěžovatele konstruktivnější odpovědi, než jsou “to je mi líto” a j”á vás chápu”,jako na infolince.


Požadované řešení

Nelžete, informujte pravdivě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2024 08:10, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2024 14:20, před měsícem

Vážená paní Srbová, mrzí nás, že máte se Zásilkovnou takovou zkušenost, obzvlášť pokud se to stalo takto opakovaně. Udělala jste dobře, že jste se obrátila na operátory. Mají totiž přístup k veškerým systémům a měli by vám tak sdělit vždy aktuální informace a stejně tak prověřit, co přesně se stalo. Pokud jste volala vícekrát, mohly se novější informace od těch původních lišit, určitě nebylo záměrem kolegyň, aby vyzněly rozporuplně. Co se týče řešení, měli by vás operátoři sami kontaktovat, jakmile pro vás budou mít nové informace, v některých situacích ale může chvíli trvat, než se vše podaří prověřit. Věříme, že s vámi nakonec vše dořeší k vaší spokojenosti a příště do nás opět vložíte svoji důvěru. Nikola, tým Zásilkovny

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 10:02, před 19 hodinami

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.10.2024 10:39, před 18 hodinami


Michaela Srbová

Hodnocení: