Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#7827Nezájem ze strany servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2015, před 9 lety

Dituš Nová

Znění stížnosti

Dobrý den,
červenci roku 2014 jsem zakoupila notebook lenovo ThinkPad Edge E531 Black 6885-EVG v září jsem se odstěhovala do anglie kde v říjnu začli problemy s notebookem. Notebooku se začal zasekávat touchpad a také celý system windows se zasekával a skoro nefungoval. Kontaktovala jsem společnost alza s problémem a jestli je možné odeslat notebook z Anglie, bylo mi řečeno, že to není možné takže jsem čekala na vánoce kdy budu v české republice.

Reklamace 1
Datum 2. 1. 2015
Místo výdeje Plzeň město
Požadované řešení Dobropis
Poškozené zboží Ne
Popis závady zasekává se touchpad, klepe se zasekává se celý notebook, po pár hodinách práce nelze spustit žádná aplikace, zamrzá windows občas nelze notebook ani vypnout
Ze servisu Lenovo jsem dostala opravený notebook s řešením: Výměna systém Boardu + recovery OS W8. S komentářem pozor zda chyba nebyla způsobena zákazníkovou instalací W8.1.
Servis lenovo se tedy vůbec nezajímal o zasekávající touchpad, který byl hlavním problémem. Také komentář o tom, že chyba by mohla být způsobena Windows 8.1 je naprosto zcestný, kupuji si produkt který béží jen na W8, pokud ano měl by na to být zákazník upozorněný.

Notebook se ke mě dostal až v dubnu kdy jsem přišla do společnosti ALZA kde mě odkázali přímo na servis lenovo, který je v Plzni. Společnost Alza dávala za chybu společnosti Lenovo a naopak. Když jsem navšívila servis lenovo po odporučení společnosti ALZA byl sepsán protokol, že teda zboží bylo už servisováno a že je tedy problém se zasekávájícím touchpadem.
Řešení: Diagnostika, během testování se závada neprojevila, Doporučujeme provést recovery OS, ze dne 10.4.2015

Zboží jsem měla možnost znova reklamovat 19.7.2015 s tím že notebook jde tedy potřetí se stejnou závadou do reklamace, ale notebook nebyl poprvé opravován v servisu s chybou zasekávajícího touchpadu takže to není po třetí. Takto bylo vysvětleno od společnosti ALZA. Po druhé reklamaci, kde bylo napsáno, že se neprokázala chyba jsem natočila video jak se touchpad zasekává. Zboží bylo vzané do reklamace.

Datum 21. 7. 2015
Místo výdeje Plzeň město
Požadované řešení Dobropis
Poškozené zboží Ne
Popis závady Velice často se zasekává Touch Pad, pokud se zasekne nelze s ním několik minut reagovat. NTB se zasekává a je zpomalený. Toto bylo v předchozí reklamaci uvedeno jako problém související s aktualizací na WIN 8.1. Nyní je instalován WIN 8 a chyba se projevuje také. Video se zachycenou vadou v příloze. Zákazník požaduje odstoupení od kupní smlouvy.

19.8 jsem kontaktovala společnost ALZA, že je to měsíc od reklamace a stále není nic vyřešeno takže mám nárok na odstoupení od smlouvy. Společnost se mi ozvala s tím, že notebook už je opravený a jen musí dorazit do Plzně, kde bylo zboží reklamováno.
Řešení od servisu Lenovo: Výměna palmrestu (včetně touchpadu) + recovery OS. Ntb kupovan na ICO nevzniká právo na DBP.

21.9 jsem opět v České republice, nebudete se divit touchpad se znovu zasekl a vlastně používání je horší než předtím. Obtížné kliknout na touchpadu, jsou jen dvě místa kde reaguje touchpad a musíte být opravdu přesní pokud chcete tyhle místa najít.


Produkt

Notebook Lenovo ThinkPad Edge E531 Black 6885-EVG


Požadované řešení

Zboží bylo kupované na IČO takže chápu, že není nárok na dobropis, ale ALZA by mohla nabídnout, že za částku 15 718 můžu využít v obchodě alza.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 13:02, před 9 lety

Jelikož věc byla zakoupena podnikatelem, nevztahují se na ni ustanovení o ochraně spotřebitele, použijí se tedy obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Kupující může uplatnit práva z vadného plnění do dvou let od odevzdání věci a to v případě, že se jedná o vadu, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projevila až později. Věc je vadná, pokud nemá vlastnosti, které si strany sjednaly.

Pokud je možné vadu odstranit a jedná se o nepodstatné porušení smlouvy, má kupující právo na opravu nebo na přiměřenou slevu. Odmítne-li prodávající věc opravit nebo odmítne-li poskytnout slevu, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Toto právo má také v případě, pokud vada zakládá podstatné porušení smlouvy, například kdyby se jednalo o neopravitelnou vadu a věc by pak nemohla sloužit ke svému účelu. V takovém případě je možné mimo odstoupení od smlouvy požadovat také dodání nové věci.

Výše uvedené platí, pokud nebylo v kupní smlouvě sjednáno jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 17:55, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.