Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78273Komunikace s delegátkou

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2024, před 4 měsíci

Barbora Hladíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych sdělit stížnost ohledně komunikace s Vaší delegátkou paní M.V.
Psala jsem ji zpětnou vazbu na výlet, který jsme si u ní s kamarádkou koupily. Za výlet jsme každá daly 1300 Kč, strávily jsme dohromady 4 hod a 45 min na cestě v autobuse a i přesto, že nám bylo paní delegátkou V. řečeno, že v hlavním městě Palmě bude rozchod 3 hodiny, byl tam nakonec rozchod hodinu a 35 minut. Ovšem kvůli tomu to nepíšu. Více mě zarazila konverzace s paní V., které jsem druhý den po výletě psala a sdělila jí jak výlet probíhal. Psala jsem jí, že je mi líto, že jsem dala za výlet 1300 Kč abych byla necelých 5 hodin v autobuse a hlavní město prakticky neviděla. Na to mi paní V. napsala: "Tak 5 hodin v autobuse jste nebyly". Na to jsem jí já napsala: "No když říkám necelých 5 hodin, myslím necelých 5 hodin." a že kdybychom měli více info, že bychom nejely. Na to už vůbec neodepsala.
Opravdu se mi tento způsob komunikace nelibí. Nechápu jak si někdo může dovolit, mě osočit z toho, že lžu, když jsem napsala, že jsme byly v autobuse necelých 5 hodin. Počítala jsem to pečlivě, z výletu jsem byla otrávená a proto jsem přesně počítala čas cesty i jak byl dlouhý rozchod ve městě. Nehledě na to že paní V. na daném výletě ani nebyla.
O vrácení peněz jsem neřekla ani slovo, jen jsem chtěla dát vědět jak výlet probíhal, že nás to zklamalo a dostalo se mi odpovědi, že v autobuse jsem 5 hodin nebyla, že si tedy vlastně vymýšlím.
Tak jen ať víte, jak probíhá komunikace s Vašemi delegátkami.


Produkt

komunikace s delegátkou


Požadované řešení

nejlépe vrácené peníze za výlet do Palmy a Valldemossy. To ovšem nečekám, šlo mi o sdělení informací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2024 10:34, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:56, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.