Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den,
chtěla bych sdělit stížnost ohledně komunikace s Vaší delegátkou paní M.V.
Psala jsem ji zpětnou vazbu na výlet, který jsme si u ní s kamarádkou koupily. Za výlet jsme každá daly 1300 Kč, strávily jsme dohromady 4 hod a 45 min na cestě v autobuse a i přesto, že nám bylo paní delegátkou V. řečeno, že v hlavním městě Palmě bude rozchod 3 hodiny, byl tam nakonec rozchod hodinu a 35 minut. Ovšem kvůli tomu to nepíšu. Více mě zarazila konverzace s paní V., které jsem druhý den po výletě psala a sdělila jí jak výlet probíhal. Psala jsem jí, že je mi líto, že jsem dala za výlet 1300 Kč abych byla necelých 5 hodin v autobuse a hlavní město prakticky neviděla. Na to mi paní V. napsala: "Tak 5 hodin v autobuse jste nebyly". Na to jsem jí já napsala: "No když říkám necelých 5 hodin, myslím necelých 5 hodin." a že kdybychom měli více info, že bychom nejely. Na to už vůbec neodepsala.
Opravdu se mi tento způsob komunikace nelibí. Nechápu jak si někdo může dovolit, mě osočit z toho, že lžu, když jsem napsala, že jsme byly v autobuse necelých 5 hodin. Počítala jsem to pečlivě, z výletu jsem byla otrávená a proto jsem přesně počítala čas cesty i jak byl dlouhý rozchod ve městě. Nehledě na to že paní V. na daném výletě ani nebyla.
O vrácení peněz jsem neřekla ani slovo, jen jsem chtěla dát vědět jak výlet probíhal, že nás to zklamalo a dostalo se mi odpovědi, že v autobuse jsem 5 hodin nebyla, že si tedy vlastně vymýšlím.
Tak jen ať víte, jak probíhá komunikace s Vašemi delegátkami.
komunikace s delegátkou
nejlépe vrácené peníze za výlet do Palmy a Valldemossy. To ovšem nečekám, šlo mi o sdělení informací.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.