Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78276Laxní přístup zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2024, před 4 měsíci

adriana adamovská

Znění stížnosti

Dcera usnula ve vlaku a jak ji rychle vyhazovali, že je na konečné, ve spěchu a rozespalosti tam nechala batoh. Jelikož měla několik zavazadel, všimla si toho až za několik minut, okamžitě běžela k přepážce Regiojetu, ale tam jí řekli, že jim má poslat email. Kdyby zavolali do depa nebo na úklidovou službu, mohla mít svůj batoh zpět. Vzhledem k tomu, že vystupovala jako jedna z posledních, batoh MUSELA najít úklidová služba.Díky laxnímu přístupu zaměstnanců Regia přišla o doklady a notebook. Děkujeme .


Požadované řešení

Začnu jezdit jiným dopravcem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2024 17:14, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kvůli ztrátám a nálezům je možné společnost kontaktovat především na ztraty.autobusy@regiojet.cz či ztraty.vlaky@regiojet.cz nebo telefonicky na tel. INFO linku (6:00 - 23:00) 222 222 221 nebo 539 000 322. Jestliže bude společnost kvůli ztrátě věci kontaktována, musí se situací zabývat.

Dle § 1051 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se má za to, že si každý chce podržet své vlastnictví a že nalezená věc není opuštěná. Kdo věc najde, nesmí ji bez dalšího považovat za opuštěnou a přivlastnit si ji. V souladu s § 1052 občanského zákoníku vrátí nálezce ztracenou věc tomu, kdo ji ztratil (nebo vlastníkovi).

Podněty ke zlepšení služeb je vhodné a účelné směřovat přímo ke společnosti RegioJet a.s. To je možné učinit například prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety. Na stejné adrese je možné i uplatnit reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:03, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.