Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, zakoupili jsme od vás zájezd do Tuniska. Hotel Thalasa Sousse Resort&Aguapark ****.Termín zájezdu 4.9.24 - 11.9.24.Číslo smlouvy 02575868. Za 38 170kč. 2 dospělí osoby a 2 děti,5 a 2 roky. Při příletu jsem musela zaplatit abych dostala pokoj(bungalov),jinak nás ignorovali!Bungalov byl špinavý,takže první co jsem dělala uklizela,okno na terasu bylo rozbité,nešlo zavírat,takže klacek sloužil jako podpěra aby k nám nikdo nevlez!po celou dobu my byli víc bez elektřiny než s ní,takže klimatizace nešla. Povlečení ani jednou ne vyměnili,ručníky 2 den nám sebrali a už žádné čisté jsme nedostali(i když jsme pořád chodili a prosili,delegace jsem volala, říkala že to zařídí ale asi ani jí neposlechli). Když pršelo tak bungalov byl plny vody,po nahlášení nikdo nic ne dělal,takže vodu jsem odčerpavala dětským ručníkem! V restauraci jídlo bylo na předěl,když jsem poprosila 2 kusy pizzy,mě řekli 1 persona-1 kus,zákusky,palacin tak též! To má být All Inclusive?!Zažili jme diskriminaci,tunisjane mohli všechno,předběhali fronty,dostávali jídlo kolik chtěli a my byli jiná sorta...pláž neměla sprchy a ani záchody, takže kolem nás plaválí i hov...mistni dělali strašný bordel! Dovolená byla za trest, víc unavená než když přijdu z práce!Nakonec jsme odletěli dřív (delegát nám to uznal a zařídil).
Poprosila bych o vrácení minimálně 50% za psychicky a fyzicky vyčerpávající a ne dokončenou dovolenu!
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
Spotřebiteli doporučujeme podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na vyřízení reklamace má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.
Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf.
Jestliže byla reklamace společností zamítnuta, nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se se společností nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) pořadateli zájezdu a požádat jej o opětovné posouzení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost odmítla spolupráci a požádala nás o předávání následující zprávy:
Společnost Blue Style a.s. si váží každého podnětu spotřebitelů. K urychlení vyřízení jejich požadavků doporučuje všem cestujícím postupovat podle dokumentu Reklamační řádu a ITQ. Jsou-li spotřebitelé přesvědčení, že mezi nimi a podnikatelem existuje spor o některém jejich nároku, mohou se pokusit uplatnit tento nárok u subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (např. u České obchodní inspekce), případně také u soudu. Stížnosti a podněty, které nejsou reklamací nebo sporným nárokem, je možné též zaslat společnosti Blue Style a.s. na adresu c.service@blue-style.cz přímo. Všechny podněty a stížnosti budou zpracovány a vyřízeny podle jejich významu v souladu se zákonem.
Stížnost tímto uzavíráme.