Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78286Po zaplaceni a obdržení kódu byl box prázdný, bez zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2024, před 4 měsíci

Peter Herák

Znění stížnosti

V boxu žádná zásilka, prázdný box a hned nato sms ze zboží právě vydané.Po zaplacení cca. 3000 Kč zadán kód a zboží nikde! Prázdný box. Po půlhodině se vubec dovolat mi bylo řečeno, že se pokusí zjistit co se stalo a ze se mi ozvou. Prý na to mají 7 pracovních dní. Tohle už je vážně vrchol drzosti hranicici s podvodem. Nejsou svhopni ani zavolat řidiči protoze to není řidič ale pozor,, je to pan technik,,. Takže raději si nechavejte zasilku poslat do kamenné zasilkovny a nic neplatte předem. To ze jsem tam mel součástky do pračky a teď jsem kvůli nim přišel o zakázky samozřejmě nikoho netrápí. Hlavně ze jsem zaplatil za Nic!
Vše se odehrálo do pul hodiny od první sms, ze je zasilka připravena k vyzvednutí a presto neby nikdo ochoten kontaktovat řidiče atd. Kontakt na řidiče nikde není uvedený a sám nic nezmůže než jen to že doslova hovořit s automatem který vám neustále opakije, že vám nerozumí. Tohle už je vážně jako v komedii. Po pul hodině se teprve dovolate na operátora který Vám stejně nepomůže, jen se snim domluvíte kam znovu doručit zásilku jestliže se jim pokusí neco zjistit.Nechapu proč chtěli abych to zaplatil, když věděli že tam tu zasilku nedali? Tím ze jsem pak otevřel ten box oni mají za to, že jsem balík vyzvedl. Ale tam nic nebylo! Naštěstí je to na místě, kde jsou kamery a budeme to dál řešit! Zavolám tam ještě zítra, co zjistili atd. S operatorkou jsem se domluvil že zasilku(jestli ji dohledají) mi přivezou do kamenné zasilkovny zde v Letňanech. Proč ten údajně technik mi nezavolal jestliže byl nějaký problém? Určitě moje číslo znal když jsem ho zadával.A nebo proč to nedal do jiné zasilkovny a pak mne informoval? Prostě zaplatil jsem za nic a teď ještě na své náklady a ztratu času musím vše řešit protože oni se Vám sami od sebe neozvou!


Požadované řešení

Co nejdříve chci zasilku doručit do kamenné prodejny zde v Letňanech - Ecotoner. Tu zásilku nutně potřebuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2024 07:18, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2024 14:28, před 4 měsíci

Dobrý den, pane Heráku, je nám líto, že jste se dostal do této situace. Chápeme, že řešit něco takového rozhodně není příjemné. Je dobře, že jste se okamžitě obrátil na operátory. Bohužel v případě, že se stane něco takového, se již řidič do Z-BOXu znovu nedostane, proto bylo nutné kontaktovat technika. Co se týče platby, je nutné ji učinit vždy přes vyzvednutím, jedná se o standardní postup. Nevěděli jsme v tu chvíli, že zásilka v boxu není, podle systému totiž byla zásilka standardně uložena. Prosíme vás v tuto chvíli o trpělivost. Kolegové udělají maximum, aby záležitost dořešili co nejdříve. Podle našich interních systémů to již s vámi intenzivně řeší a jakmile budou vědět cokoli nového, měli by se vám sami ozvat. Omlouváme se za komplikace, které vám to způsobilo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2024 14:33, před 4 měsíci

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dobrý den, dnes a ostatně každý den, mi volala pani A. T., která se mne ujala ohledně one záležitosti a sdelila mi, že se zasilka našla a bude mi doručená v nejbližší prac.den. Tato paní byla velmi mila a ochotna a bylo znát, že semnou souciti a snaží se celou záležitost řešit. Ne jako ti se kterými jsem hovořil pred ní. Chci vám všem poděkovat za rady a pani A. T. ze zasilkovny, která opravu a lidsky mne denně informovala o stavu one zasilky a řešila to na úrovni. Moc ji i Vám dekuji. Přišel mi i dnes e-mail, ze se zasilka bide doručovat. A jestli můžu na oplatku radu já, tak si nechavejte zasilky posilat pouze do kamenné zasilkovny a ne do boxu. S pozdravem Peter Herák"

Jméno zaměstnankyně jsme přesunuli do referenčních údajů. Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.