Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 23.8.2024 5.55 hodin Opava východ směr Praha,zakoupena jízdenka pro dvě osoby 1276kč + 2 místenky po 35kč na Pendolíno.Byl přistaven náhradní kupečkovy vlak,místenky byly zrušeny.Náhradní vlak néměl jídelní vůz ani minibar,neměli pro nás ani pitnou vodu a na žádném ze záchodu nebyl toaletní papír,zachody byly neudržované.Cesta zpět 24.8.2024 16.32 Praha směr Opava byla stejná.Náhradní vůz místenky zrušeny.Na dotaz průvodčího ,zda nemáme nárok na slevu na jízdném,když nejedeme Pendolínem,který jsme si zaplatily,ale starším vlakem a nesedíme na mistech, které jsme si zaplatily nám bylo řečeno ,Sedíte,tak co byste chtěly'.Na nádraží u přepážky nám bylo řečeno,že nám to měl průvodčí napsat.že ona nám to bez jeho zprávy nemúže uznat.Pokud se pruvodčímu nechce strácet čas s vypisováním reklamace,tak ho prostě nedonutíte i když na to máte právo.
Uznání reklamace.Vrácení části peněz za jízdné a za místenky,které jsme nevyužily.(Místenky z Opavy do Prahy nám byly průvodčím vyreklamovány,ale jízdenka ne a z Prahy do Opavy se s náma průvodčí vůbec nebavil)
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.