Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den touto cestou bych vás chtěla poprosit už mi nic neposílejte !!!!!!!!!!!! nic nechci žádné ponožky,spodní prádlo prostě nic. balíček posílám nazpět !!!!!!!!!!!!!! děkují Kachlová
zrušit posílání zásilek !!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. Pokud by spotřebiteli chodil zásilky i po odstoupení od smlouvy, pak by se jednalo o tzv. nevyžádané plnění. Spotřebitel si takové zboží může ponechat, aniž by je musel uhradit.
Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci zákazníka s podnikatelem, tato služba zprostředkovává mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k tomu, že služba funguje na principu dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Společnost Westerfield Int. AG se zatím nevyjádřila k žádné z podaných stížností, proto je vhodné, aby spotřebitel využil výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.