Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7829Pořád posílaní zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2015, před 9 lety

Katka Kachlová

Znění stížnosti

Dobrý den touto cestou bych vás chtěla poprosit už mi nic neposílejte !!!!!!!!!!!! nic nechci žádné ponožky,spodní prádlo prostě nic. balíček posílám nazpět !!!!!!!!!!!!!! děkují Kachlová


Požadované řešení

zrušit posílání zásilek !!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2015 09:17, před 9 lety

Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. Pokud by spotřebiteli chodil zásilky i po odstoupení od smlouvy, pak by se jednalo o tzv. nevyžádané plnění. Spotřebitel si takové zboží může ponechat, aniž by je musel uhradit.

Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci zákazníka s podnikatelem, tato služba zprostředkovává mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k tomu, že služba funguje na principu dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Společnost Westerfield Int. AG se zatím nevyjádřila k žádné z podaných stížností, proto je vhodné, aby spotřebitel využil výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 17:54, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.