Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Od 8.8.2023 AppUmbrella přestala fungovat – webová stránka je nedostupná a neustále slibují, že bude opět spuštěna, ale každý měsíc to odkládají. Bohužel neposkytují žádné konkrétní informace, a proto mám pocit, že jsem byl poškozen. Žádám o vrácení všech finančních prostředků. Mám screenshoty všech svých investic i výdělky, které postupně rostly, a doufám, že bude možné situaci vyřešit co nejdříve.
Děkuji za pochopení a rychlé vyřízení.
AppUmbrella – investiční platforma
Požaduji vrácení všech finančních prostředků, které jsem do AppUmbrella investoval. Očekávám, že mi bude vrácena celá částka, včetně zisku, který byl původně slíben, ale dosud nevyplacen. Jsem ochoten poskytnout veškeré potřebné dokumenty, včetně screenshotů z platformy, které potvrzují mé investice a výdělky. Doufám v rychlé a férové vyřešení situace.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nelze-li se s podnikatelem spojit jiným způsobem, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu společnosti: Antala Staška 1859/34, 140 00 Praha.
Jestliže má spotřebitel podezření na trestnou činnost společnosti, může se obrátit i na Policii ČR.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.