Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pracovnice UPC odmítá příjetí výpovědi smlouvy. Po krátké konverzací z její manažerem, zjistili jsme, že podaní výpovědi je možné jen na centrále UPC.
UPC Jakakoliv smlouva
Úprava interních předpisů, aby podání výpovědi bylo umožněno na jakékoliv pobočce.
|
Tweet |
Ze všeobecných obchodních podmínek společnosti vyplývá, že výpověď smlouvy lze podat písemně na adresu: P.O.Box 53, Praha 3, PSČ 130 11. Vzhledem k tomu, že není vyžadována osobní přítomnost zákazníka, nelze vyvozovat ani nepřiměřenost podmínky zaslání výpovědi na centrální pobočku společnosti.
Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi podnikatelem a zákazníkem. Vzhledem k tomu, že je tato služba založena na dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Z výše uvedených důvodů doporučujeme spotřebiteli kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti.
Klienta jsme telefonicky kontaktovali, abychom mu sdělili možnosti podání výpovědi smlouvy. Klient výpověď podal písemně poštou. Výpověď smlouvy je možné podat dvěma způsoby. Tak jako to provedl klient, tedy zaslat poštou s vlastnoručním podpisem nebo osobně na některé z našich, k tomu určených, poboček. Kontaktní adresy jsou k dispozici na webu www.upc.cz.K podání výpovědi smlouvy neslouží prodejní stánky v obchodních centrech.
Detailnější podmínky sdělí naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz. Všeobecné obchodní podmínky, které upravují všechny možnosti výpovědi smlouvy nebo odstoupení od smlouvy jsou k dispozici na webu www.upc.cz.
Hodnocení:
Komentář: Jako zákazník chci mít možnost vypovědět smlouvu stejné bezstarostné jak byla uzavřena. Výmluvy ze strany poskytovatele služeb neplatí.