Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#7830Ztížení podání výpovědi smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2015, před 9 lety

Alexander Chernykh

Znění stížnosti

Pracovnice UPC odmítá příjetí výpovědi smlouvy. Po krátké konverzací z její manažerem, zjistili jsme, že podaní výpovědi je možné jen na centrále UPC.


Produkt

UPC Jakakoliv smlouva


Požadované řešení

Úprava interních předpisů, aby podání výpovědi bylo umožněno na jakékoliv pobočce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2015 10:13, před 9 lety

Ze všeobecných obchodních podmínek společnosti vyplývá, že výpověď smlouvy lze podat písemně na adresu: P.O.Box 53, Praha 3, PSČ 130 11. Vzhledem k tomu, že není vyžadována osobní přítomnost zákazníka, nelze vyvozovat ani nepřiměřenost podmínky zaslání výpovědi na centrální pobočku společnosti.
Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi podnikatelem a zákazníkem. Vzhledem k tomu, že je tato služba založena na dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Z výše uvedených důvodů doporučujeme spotřebiteli kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2015 16:25, před 9 lety

Klienta jsme telefonicky kontaktovali, abychom mu sdělili možnosti podání výpovědi smlouvy. Klient výpověď podal písemně poštou. Výpověď smlouvy je možné podat dvěma způsoby. Tak jako to provedl klient, tedy zaslat poštou s vlastnoručním podpisem nebo osobně na některé z našich, k tomu určených, poboček. Kontaktní adresy jsou k dispozici na webu www.upc.cz.K podání výpovědi smlouvy neslouží prodejní stánky v obchodních centrech.

Detailnější podmínky sdělí naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz. Všeobecné obchodní podmínky, které upravují všechny možnosti výpovědi smlouvy nebo odstoupení od smlouvy jsou k dispozici na webu www.upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.9.2015 07:33, před 9 lety


Alexander Chernykh

Hodnocení:

Komentář: Jako zákazník chci mít možnost vypovědět smlouvu stejné bezstarostné jak byla uzavřena. Výmluvy ze strany poskytovatele služeb neplatí.