Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
opět podávám (již několikátou) reklamaci na neplatné kupóny. Buď mi kupóny nefungovaly (např. frisco), nebo teď pro změnu mám kupóny, které už byly uplatněny, ale pořád mi v aplikaci visí a nové tam nejsou. Každá návštěva Tesco NovoPlaza, P4 je naprostá hrůza a ztracený čas. Pokaždé to musím řešit s personálem, který si ale ovšem neví rady.
Kupóny
Žádám, aby se už tato situace neopakovala a já nemusela trávit nekonečně dlouhý čas na pokladně. Požaduji vyřešení neplatných kupónů a kompenzaci alespoň v podobě slevy. K čemu takové kupony jsou? Vůbec nechápu. Akorát člověka naštvete - slušně řečeno.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel splňoval veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by mu být sleva také řádně poskytnuta.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně, tak jak zde spotřebitel učinil.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.