Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, dne jsem si vyzvedla balíček *** z boxu v Nedvězí u Říčan. Balíček byl poškozen a chybí 1ks zboží-cena cca 50Kč.
Doma jsem si udělala video při otvíraní krabice.
Balíček patřil k degustační sadě křupavého ovoce Mixit malé hmotnosti cca 20g i ceny cca 50Kč
Řešení? Nezaměstnávat zloděje.
Nebylo to poprvé, kdy je poškozená krabice. Ale zatím mi z ní nikdo nic nevzal (nebo jsem si nevšimla!)
A ano, chci si postěžovat.
|
Tweet |
Jestliže nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Vadu je tedy možné vytknout prodávajícímu. Nezáleží na tom, zda k ní došlo během přepravy či před ní.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, mrzí nás, že vaše zásilka dorazila takto poškozená - podle vašeho popisu je pravděpodobné, že se poškodila během manipulace se zásilkami a postrádaná položka tím pádem vypadla. Na každý pád doporučujeme kontaktovat tým reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), kolegové věc řádně prošetří a dohodnou se s vámi na řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.