Společnost


MARTE MORAVIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78309Nedodané zboží a nevracené peníze

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2024, před 4 měsíci

Pavel Danko

Znění stížnosti

Dne 16.6.2024 jsem poptal zakázku na výrobu bukových nášlapů a podesty. Následně mi dorazil mail s potvrzením zakázky i výpočtem celkové ceny. Při platbě předem je i sleva, tak jsem zvolil platbu předem. Mail od jednatele společnosti pana Tesaříka obsahoval, že od připsání platby bude zakázka do 4 týdnů hotová. Uběhlo více jak 12 týdnů a žádná zakázka hotová nebyla a při dotazech kdy bude hotová, jsem od pana jednatele pořád dostával informace asi příští týden by to mělo být. A každý další týden jsem se informoval a stále nic a zase s příslibem příští týden. Takže po víc jak 12 týdnech jsem zakázku po dohodě s panem jednatelem zrušil i mailem informoval, kde mi i pan jednatel storno zakázky potvrdil. Následně jsem poslal mail o vrácení peněz s celkovou částkou kterou zpět požaduji i s číslem účtu a pan jednatel mi i po telefonu i mailem slíbil, že do 10 dnů mi peníze vrátí.
Uběhlo více jak 10 dní a když panu jednateli volám tak to ještě zvoní ale nikdo nebere a druhý den když volám, tak mi to vždy hlásí síť je obsazena a když jsem vyzkoušel zavolat z jiného čísla, tak jsem se mu dovolal v podstatě ihned. Ptám se pana Tesaříka proč má blokované mé číslo a prý to nemá v úmyslu tyhle věci dělat a když se ho ještě dotazuji, kdy mi pošle peníze ,tak opět výmluvy ,že nedostal ještě peníze za vrácení spárovky kterou ale přece vůbec nevyrobil. Takže opět dostávám informace že asi příští týden. Možná by se pan Tesařík měl jmenovat pan Příští Týden. Bohužel jsem si nepřečetl recenze na tuhle firmu, kde jsem netušil, že někdo se dřevem, bude dělat takové potíže a ten kdo tohle bude číst, mrkněte prosím i na recenze když zadáte firmu Marte Moravia, kde je x velmi špatných recenzí a navíc už ani nové přidávat nejdou...


Produkt

Výroba bukových nášlapů včetně podesty


Požadované řešení

Jednoznačně vrácení peněz dle domluvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2024 06:43, před 4 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu společnosti: MARTE MORAVIA s.r.o., Kubíčkova 1115/8, 635 00 Brno.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:57, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.