Společnost


Benefit investment a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78333Neschopný a naprosto neprofesionální zaměstnanec

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2024, před 4 měsíci

Kamila Hyžáková

Znění stížnosti

Chtěla bych podat stížnost na pana Z.M. z Brna, který z nás co nejrychleji vymámil podpis smlouvy a zrušení starých smluv, které nikdy nezrušil. I když jsem jej kontaktovala opakovaně s obavou, že tu něco nesedí, odbyl mě, že to pojišťovnám běžně trvá douhou dobu. Nikdy jsme ho již neviděli a peníze, které jsme museli zaplatit dvakrát, také ne. Pán M. je jen mistr slibů, nenechte se, prosím, napálit, jako se to stalo u nás.


Produkt

Pojištění přes firmu Benefitas


Požadované řešení

Řešením je vrácení ušlých peněz z platby dvojnásobného pojištění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2024 17:34, před 4 měsíci

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby neuzavírali smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetli všechny její podmínky a smlouvu.

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zaváže k tomu, že pro spotřebitele smlouvy ukončí, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

Domníváme se, že by spotřebitel v tomto případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany podnikatele (§ 2913 občanského zákoníku).

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že je zákazník v případě nesouhlasu s vyřízením reklamace nebo stížnosti oprávněn se obrátit na dozorový orgán společnosti, kterým je Česká národní banka, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, Česká republika, www.cnb.cz, případně podat žalobu na společnost u příslušného soudu. Dále je rovněž možné využít mimosoudního řešení sporů. V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2024 13:20, před 4 měsíci

Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.