Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78338Manipulační přirážka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2024, před 4 měsíci

ladis mach

Znění stížnosti

Po dlouhé době jedu vlakem do Pardubic. V Praze příjemná paní v pokladně dá mi vybrat vybrat vůz i místo a jelikož sem ZTP cena 46 kč paráda. Ve vlaku tisk, voda i kávička zdarma prostě nemá chybu. Jedu zpět proč bych měnil. Ovšem v Pardubicích včera 14.9.večer v 19.43 odjezd zpět do PRahy. Bohužel není kde koupit jízdenka tak ve vlaku tam mi po zavření dveří účtuje k ceně jízdenky viz foto ještě manipulační přirážku 50kč.O vodě či kávě ani památka navíc bezmála 25 minut zpoždění. Docela rozčarování.


Produkt

manipulační přirážka


Požadované řešení

zrušit ji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2024 16:24, před 4 měsíci

Dle přepravních podmínek společnosti je manipulační přirážkou přirážka za porušení přepravních podmínek tím, že cestující nevyužil možnost zakoupení jízdenky, doplatku nebo příplatku v obsazené stanici, vyjadřující oprávněné vícenáklady RJ spojené s odbavením cestujícího.

Jestliže však nebylo cestujícímu umožněno si jízdenku zakoupit ve stanici a jedinou možností byl tedy nákup ve vlaku po nástupu, domníváme se, že by manipulační přirážka neměla být účtována.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2024 21:50, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.