Společnost


Mgr. Martina Vilišová

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#78360Pouziteiphony.cz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2024, před 4 měsíci

Zuzana Kudělová

Znění stížnosti

7/2024 jsem zakoupila na e-shopu telefon, telefon dorazil, ale e-shop nekomunikoval. Neposlali žádné sledovací číslo. Na informační linku se nebylo možné dovolat. Následně mi teda napsali ze telefon bude doručen. Nebyl, tak jsem je opět kontaktovala a poslali mi zase zprávu, ze telefon odeslali a bude doručen. Telefon dorazil.
Bohužel jsem musela odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Telefon jsem zabalila a poslala. Telefon jim dorazil 31.7.2024.
Od te doby se vůbec nic nestalo. Zkoušela jsem je kontaktovat, vždy mi jen odpověděli, ze se případ posila na vedeni a bude brzy vyřešen. Minuly týden jsem se jim pokoušela dovolat přes kamaradcin telefon. Nedovolala jsem se, ale napsali ji , ze mají zmeskany hovor a co potřebovala. Tak jsem napsala, že bych byla rada kdyby mě kontaktovali hovorem. Během chvilky volali a řešila jsem s panem svůj případ, ten mi řekl, že můj případ bude ještě ten den vyřešen. Ze kolegové pracuji toho dne do 21.00h. Ve 20.53 středu 11.9.2024 mi byla doručena sms zprava : Dobrý den, do nedělní půlnoci to máte na účtě + úroky z prodlení + pošleme dárek na libovolný typ iphonu dle výběru.

Od te doby opět nic. Jsem zoufalá.


Požadované řešení

Žádám o vracení penez na účet. Tak jak slíbili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2024 13:17, před 4 měsíci

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Mgr. Martina Vilišová, Mikulčice 11, 69619.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2024 18:45, před měsícem

Dobrý den,

mrzí nás Vaše nespokojenost, byla jste opakovaně písemně informována o možném řešení

1. reklamace u Vaší banky/Gopay/splátkové firmy, která Vám vrátí peníze zpět

nebo

2. přihlášení do insolvenčního řízení

https://justice.cz/documents/18489/0/Prihlaska_pohledavky_pokyny.pdf/5af3dd64-d42c-4676-af68-3ef036adec63

nebo

3. ponechání si převzatého jiného zboží v hodnotě objednávky, které jste přebrala


Pěkný den.





Zde uvádíme navíc statistiku vykrytí objednávek/vratek a spokojenosti zákazníků:

1. Stav vykrytí objednávek od zákazníků, vratky zboží……stav k 13.11.2024

2017 100%
2018 100%
2019 100%
2020 100%
2021 100%
2022 100%
2023 100%

30.9.2023-31.8.2024 99%

Závěr: Drtivá většina dodávek a vratek byla vyřízena viz. výše a zákazníci dlouhodobě (2017-2024) spokojeni k 31.8.2024


2. Stav spokojenosti zákazníků k 31.8.2024:

eshop více než 4.000 ověřených pozitivních recenzí
aukro více než 858 ověřených pozitivních recenzí
aukro 99.3% ověřená spokojenost
heureka více než 198 ověřených spokojených recenzí
heureka 92,3% ověřená spokojenost
heureka 100% zodpovězených recenzí (odpovězeno i na anonymní, kterých je většina)
Vasestiznosti 0 nevyřešených stížností k 31.8.2021
COI 0 nevyřešených stížností k 31.8.2024
platební rozkazy 0 platebních rozkazů od zákazníků k 31.8.2024
soudní spory 0 soudních sporů se zákazníky k 31.8.2024
komunikace emaily 100% zodpovězených emailů
komunikace emaily 100% zodpovězených emailů i po zániku společnosti 6.10.

Závěr: Většina zákazníků byla dlouhodobě spokojena od 2017-2024.


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 14:35, před 21 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.