Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78367Nedostatečné odůvodnění zpoždění vlaku RJ1033, které vedlo k zamítnutí pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2024, před 4 měsíci

Jan Přibyl

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na vás s prosbou o pomoc v souvislosti neposkytnutím informací ze strany dopravce RegioJet, které vedlo k zamítnutí pojistné události u společnosti Uniqa.

Popíši situaci:
S manželkou jsme měli naplánovanou dovolenou do Thajska s odletem z Vídně dne 18.1.24.(Z Prahy odjezd 9:15).
Do Vídně jsme odjeli vlakem RegioJet(RJ1033, který mel po ceste 80min zpožděni.
Dopravce Regiojet nám na pozdější otázku potvrdil do emailu: Vlak RJ 1033 dňa 18.1.2024 mal zavinené meškanie 80 minút na príjazde.

Bohužel diky tomuto zpožděni nám letadlo do Thajska uletělo a museli jsme si koupit nove letenky s odletem za dva dny z Vidne.
Ve Vidni jsme museli neplánovaně zustat dve noci navic.
Cena novych letenek byla 1415euro. + ubytování ve Vídni.
Dovolena byla planovana na 25dni a jiz jsme meli zaplacene ubytovani v Thajsku.

Po předložení této záležitosti pojišťovně Uniqa, nám oznámili, že musíme dodat doklad o zpoždění, kde musí být konkrétně napsáno z jakých příčin měl vlak zpoždění.
Po velmi vyčerpávající několika týdenní komunikaci jsem od dopravce Regiojet nedostal konkrétní odpověď proč měl vlak zpoždění. Vždy uváděli 3důvody: zaviněné zp.(odstavování a vyřazování vozu), vliv plánovaných výkup, povětrnostní vlivy.

Protože toto vyjádření je spíše obecné, tak nám pojišťovna odmítla pomoci, protože to pro ně není konkrétní důvod a zamítla pojistku plnit.

Infolinka regiojetu už mi nechce zaslat konkrétní vyjádření a uniqa zamítla pojistnou událost.

Musím říci, že jsem už zoufalý na koho se obrátit o pomoc.
Pokud je to možné, tak prosím o vaší podporu.

Děkuji.

S pozdravem Jan Přibyl
tel.: ***
email: ***


Produkt

Vyjádření od RegioJetu proč měl vlak zpoždění


Požadované řešení

Zjistit od RegioJetu proč měl konkrétně vlak RJ1033 DNE 18.1.2024 zpoždění?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2024 16:32, před 4 měsíci

Společnost je povinna odůvodnit zpoždění v rozsahu zavinění (zda se jednalo o zaviněné, nebo nezaviněné zpoždění).

Pojišťovna by si neměla podmiňovat uznání pojistné události dodáním dokumentů, které spotřebitel nemůže přiměřeným způsobem získat.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2024 21:50, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.