Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Při nákupu zboží online (předtím i na prodejně) je neustále doporučována prodloužená záruka za úplatu. Já jsem si ji nekoupil a po nákupu jsem produkt zaregistroval na stránkách výrobce. Tím jsem získal stejný produkt za pár kliknutí. Ovšem spousta lidí netuší že mohou mít stejnou službu zdarma a to beru jako klamání zákazníka. Není možné že by o této záruce prodejce nevěděl. Je totiž mezi asi jen 10 vybranými u kterých to výrobce umožňuje. Konkrétně epilator Philips. https://www.philips.cz/c-w/promotions/prodlouzena-zaruka-philips-lumea.html
Odstranit automatické nabízení placené služby. Ideálně informovat zákazníka o extra záruce od výrobce.
|
Tweet |
Pokud by se jednalo o totožnou službu, která je poskytována automaticky ke každému výrobku, nemohl by za ni prodávající požadovat úplatu. Protože je však prodloužená záruka u výrobce podmíněna vyplněním formuláře (není tedy automatická), domníváme se, že společnost může prodlouženou záruku za úplatu nabízet.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.