Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes, 17.9.24 jsem nakupovala v Kauflandu,Skupova, Plzeň.U položek Termix sáček,kde v regálu byla uvedena cena 16,90 Kč,mi byla účtována cena původní 26,90 Kč a u Coca-Coly 29,90 namísto 24,90 Kč.Paní prodavačka mi sdělila, že nebyla vyměněna cedulka u zboží a že cena je správně.vrátila jsem tedy zboží a vzala jsem si ho znovu do košíku a šla s ním na informace,kde mi sdělili, že snížená cena u termíxu je správně a u Coca-Coly mi naúčtovali cenu vyšší a rozdíl mi vrátili.
Píšu proto, že toto okrádání není první u mne vaším obchodem a kdybych nekontrolovala ûčtenku, okrádání kupujícího si nevšimnu.a pokud mi prodávající ještě lže,že je to správně a pak ať si dojdu na informace,že mi peníze vrátí,je vrchol arogance. Trvám na tom.že nižší cena musí být naúčtována rovnou na pokladně.jsem si jistá, že se jedná o cílené okrádání kupujících, kteří povětšinou toto ani nezjistí.je možné se chovat korektně?!anebo sdělovat lidem jak okrádáte kupující?!?!
Je to vůbec řešitelné anebo budete nadále okrádat kupující?!jak píšete níže, nemám čas si zbytečně stěžovat,ale děje li se tato sprostota poněkolikáté,musím reagovat a ráda bych věřila,że nepíšu stíżnost zbytečně.
Libuše Duspivová
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.