Společnost


Poltrade Mobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7838Reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2015, před 9 lety

Lenka Handíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 24.8.2015 jsem na sídlo firmy Poltrade mobil,Plátenská 88/9,Praha zaslala doporučenou zásilku s mobilním telefonem k reklamaci, která byla předána dle pošty 25.8.2015 JUDr.Steiner/soused/ tvrdí pošta.Firma, která sídlí v Českém Těšíně popírá převzetí zásilky,přestože mi paní na reklamacích uvedla po telefonu, že mají s JUDr.Steinerem domluveno, že jim zásilky přebírá, protože na uvedené adrese nikdo není. Takže pošta nepochybyla, firma také ne, ale závěr je takový, že nemám mobilní telefon a firma odmítá uznat reklamaci.Dokážete mi pomoci? Děkuji s pozdravem Lenka Handíková
tel.777358688
e-mail l.handikova@seznam.cz


Požadované řešení

vyřešit reklamaci mobil.telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2015 17:59, před 9 lety

Pokud spotřebitel uplatní právo z vady, má prodávající povinnost přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Společnost v čl. 6 odst. 10 obchodních podmínek uvádí adresu reklamačního oddělení, kam by mělo být zboží k reklamaci odesláno. To však nebrání spotřebiteli uplatnit právo z vady na adrese, kde má společnost sídlo. Ujednání, která spotřebiteli omezují uplatnit práva z vadného plnění, se zakazují.

Bylo-li zboží předáno poskytovatelem poštovních služeb na adrese sídla osobě, která je určená pro příjem zásilek společnosti, bylo zboží prodávajícímu doručeno v okamžiku převzetí. Od tohoto momentu taky začíná běžet 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace. Nedodržení této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 15:48, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.