Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
dnes poprvé sobota 14.09.2024 jsem si objednal taxi vašich služeb /Bolt/
odjezd asi 19.30hod z místa Ostrava, Pískové doly ul. Bedrnova 12, do místa určení
Ostrava-Výškovice Výškovická 132 a.
Při cestě do místa určení jsem upozornil řidiče, /seděl jsem vedle řidiče /že na mě prší přes
pootevřené okýnko ať to přivře, ale on ne, prý se mu mlží okna. Kdyby pustil klimatizaci bylo by
to vyřešené.
Po čtvrtém upozornění zastavil a že nejede dál, pak nás sprostě vysadil asi 1 km od místa určení
v tom největším dešti. Přitom chtěl zaplatit 65Kč
Je mi 72.let a jeli jsme s manželkou
Děkuji za vyřízení a přeji pěkný den
SPZ neznám, hodně pršelo a bylo všude plno vody
Taxi Bolt / řidič /
Vyžadovat solidní řidiče kteří vám nekazí vaší společnot.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Pokud není spotřebitel spokojený s tím, jak byla služba poskytnuta, mohl by ji reklamovat a požadovat po společnosti přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.