Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78380Neseriozní taxikář

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2024, před 4 měsíci

Pavel Sztwiertnia

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes poprvé sobota 14.09.2024 jsem si objednal taxi vašich služeb /Bolt/
odjezd asi 19.30hod z místa Ostrava, Pískové doly ul. Bedrnova 12, do místa určení
Ostrava-Výškovice Výškovická 132 a.
Při cestě do místa určení jsem upozornil řidiče, /seděl jsem vedle řidiče /že na mě prší přes
pootevřené okýnko ať to přivře, ale on ne, prý se mu mlží okna. Kdyby pustil klimatizaci bylo by
to vyřešené.
Po čtvrtém upozornění zastavil a že nejede dál, pak nás sprostě vysadil asi 1 km od místa určení
v tom největším dešti. Přitom chtěl zaplatit 65Kč
Je mi 72.let a jeli jsme s manželkou
Děkuji za vyřízení a přeji pěkný den
SPZ neznám, hodně pršelo a bylo všude plno vody


Produkt

Taxi Bolt / řidič /


Požadované řešení

Vyžadovat solidní řidiče kteří vám nekazí vaší společnot.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2024 13:08, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Pokud není spotřebitel spokojený s tím, jak byla služba poskytnuta, mohl by ji reklamovat a požadovat po společnosti přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 13:25, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.