Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Po ukončení ubytování (Maďarsko) mi byl již při objednávce slíbeny kredity do peněženky Booking na další ubytování v hodnotě 1437.70 Kč všechny podmínky splněny,stále chodí ten samý email který je ve špatném formátu a nejde potvrdit - díky tomu kredity nejsou připsány a nikdo neřeší jinak než že již po třinácté posílají ten stejný nefunkční potvrzovací e-mail.( Chybí link potvrzení)
Ubytování objednané přes Booking, řádně zaplacené a ukončené , splněny všechny podmínky nároku na kredity
Připsání kreditů jiným způsobem ( jeden z tisíce zaměstnanců u počítače co má na starost kredity za ubytování ať si sedne ke svému počítači zavolá mi nebo napíše termín osobní schůzky a záda kredity do mého účtu , jesti to není možné z technických důvodu tak vyřešit třeba poukazem v uvedené výši
|
Tweet |
V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zaváže k tomu, že bude spotřebiteli poskytnut jakýsi “kredit”, je povinna svůj závazek dodržet.
Pokud spotřebitel splnil podmínky pro získání kreditů, je společnost povinna mu je poskytnout.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.