Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zdravím zajímalo by mě jak zachazite se zasilkami posílal jsem balík posílal jsem světla paní dnes dorazily bohužel krabice roztržená světlo poškrabane vypadla sponka na žárovku nejspíše následkem ze někdo tu zásilku házel nebo. Minimálně 100 tou zasilkou nebylo zacházeno slušně došlo k poškození !!! Viz posílám foto dokumentaci i od paní které zásilka došla po vybavení a v den kdy byla zásilka zahalena viz foto
Poškozena zásilka
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Zásilkovna s.r.o.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kalino, můžeme vás ujistit, že se zásilkami zacházíme s nejvyšší opatrností, aby se jim nic nestalo. Přesto je důležité zásilku správně zabalit, použít vhodný obalový materiál a krabici pořádně vystlat. Přece jen zásilka během přepravy přijde do styku s jinými zásilkami. Na našich stránkách najdete pár tipů, jak na to: https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku. V každém případě doporučujeme kontaktovat tým reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), váš případ kolegové důkladně prověří a vyjádří se k němu. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.