Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78385Poškození zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2024, před 4 měsíci

Vojtěch Kalina

Znění stížnosti

Zdravím zajímalo by mě jak zachazite se zasilkami posílal jsem balík posílal jsem světla paní dnes dorazily bohužel krabice roztržená světlo poškrabane vypadla sponka na žárovku nejspíše následkem ze někdo tu zásilku házel nebo. Minimálně 100 tou zasilkou nebylo zacházeno slušně došlo k poškození !!! Viz posílám foto dokumentaci i od paní které zásilka došla po vybavení a v den kdy byla zásilka zahalena viz foto


Požadované řešení

Poškozena zásilka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2024 12:43, před 4 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Zásilkovna s.r.o.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2024 17:02, před 4 měsíci

Dobrý den, pane Kalino, můžeme vás ujistit, že se zásilkami zacházíme s nejvyšší opatrností, aby se jim nic nestalo. Přesto je důležité zásilku správně zabalit, použít vhodný obalový materiál a krabici pořádně vystlat. Přece jen zásilka během přepravy přijde do styku s jinými zásilkami. Na našich stránkách najdete pár tipů, jak na to: https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku. V každém případě doporučujeme kontaktovat tým reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), váš případ kolegové důkladně prověří a vyjádří se k němu. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:53, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 10:58, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.