Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78389Zpoždění autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2024, před 4 měsíci

Jirina Tomanova

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsme s manželem přiletěli z dovolené.Zakoupenou místenku na poslední autobus z Prahy do Sokolova odjezd 19,00.V 19,20 autobus stále nikde.Po zavolání na vaší linku jsem se dozvěla že za 5 minut by měl dorazit.Hurá přijel v 19,25.Stane se,ale když jsme se dozvěli proč tak to bylo trochu moc.Kvuli jedne:::: z Ukrajiny co si jde něco zařizovat když je odjezd autobusu a nechá si tam věci a odejde i když jí řidič upozorní že čekat nebude,což je pochopitelné,nejede přeci sama a odjede a po ujetí 30 km ho vaše vedení pošle aby se pro ní vrátil a tím nabral zpožděni to jste přehnali.Škoda že nejsem z Ukrajiny to by si každý přede mnou sedl na zadek a čekal až mě se bude chtít odjet.Všichni cestující přeci můžou počkat že.A taky čekali kvuli tomu že pan řidič,který si tu zpátečni zajížďku nevymyslel,musel dodržet povinnou púlhodinovou přestávku a s ním i my cestující kteří nemužou za vrtovchy jedné *** a kteří jsou třeba od rána na cestě a ráno jdou do práce.J̌sem zvědavá na vaše řešení a kompenzaci.


Produkt

Stížnost na zpoždení


Požadované řešení

Očekávám kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2024 12:47, před 4 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost RegioJet a.s.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:02, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.