Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
poslali my upomienku ze sem nezaplatil šek č.16. Ale ten uz je zaplateny pres 2 mesiace
Dodge Charger
ked to zaplatim este ras vratite my peniaze
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Nevidíme důvod k neuznání platby, jestliže ji prokazuje spotřebitel například výpisem z účtu. Pokud by podnikatel platbu přesto odmítal uznat, domníváme se, že by spotřebiteli vzniklo právo na odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení podnikatelem.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu: De Agostini Publishing S.p.A., c/o Comdata Czech a.s., P. O. BOX 69, Černokostelecká 20, 100 00 Praha 10.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.