Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78400Zásilka doručena na jiné místo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2024, před 4 měsíci

Jitka Prchlíková

Znění stížnosti

Vracela jsem balíček přes aplikaci Zásilkovna.Kurýr zásilku doručil na jiné místo,tím se také stalo že se nestihl vrátit do eshopu ve lhůtě 14 dní.Napsala jsem vyjádření do Zásilkovny kde mi potvrdili pochybení kurýra a doporučili balíček odeslat znovu,že si to ohlídají a vyplnit formulář reklamačnímu oddělení.Vše jsem zařídila,bohužel mi bylo sdělěno že na kompenzaci nemám nárok.Vyměnili jsme si několik konverzací já jsem nepochybila ale stále stejná odpověď dokonce napsali že nemůžou za to že jsem ho včas nestihla vrátit.
Jáká je tedy povinnost kurýra?


Produkt

Vracela jsem nevhodný dárek hodnota 1500Kč.


Požadované řešení

Řešení by bylo asi takové že pokud pochybil kurýr který je zaměstnanec Zásilkovny a bylo mi to potvrzeno měl by kompenzaci zaplatit sám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2024 15:21, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2024 14:41, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Prchlíková, bohužel neznáme všechny detaily tohoto případu, a proto se k němu nemůžeme adekvátně vyjádřit. Když nám zašlete vaše trasovací číslo, rádi to necháme prověřit. Předem děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2024 12:04, před 4 měsíci


Jitka Prchlíková

Dobrý den,
Trasovací číslo ***
odpověď reklamačního oddělění:Dobrý den,

děkuji za zprávu.

Mrzí mě, že jste nestihla vrátit zboží ve lhůtě, nicméně dobu doručení negarantujeme a za ušlý zisk neodpovídáme. Kompenzace vráceného zboží z naší strany tedy není možná.

Můžete se mi vyjádřit k otázce je tedy lepší nezasílat balíky vaší společností když negarantujete doručení?Pokud by byla hodnota balíku dražší odesílatel přijde o peníze i když nic nezavinil?
Děkuji Prchlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 09:18, před 3 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

Trasovací číslo bylo přesunuto do referenčních údajů. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke konkrétnímu případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2024 12:31, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Prchlíková, děkujeme za upřesnění trasovacího čísla. V systému u této zásilky vidím, že kolegové uznali pochybení z naší strany a měli by vám zaslat kompenzaci ve výši poplatku za přepravní služby. Hodnotu zásilky samotné dle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) kolegové nahradit nemohou, nedošlo totiž na zásilce ke škodě - byla vrácena zpět odesílateli této zásilky, který s ní může dále nakládat. Dle přepravních podmínek nevzniká nárok na kompenzaci ušlého zisku. Pokud se jedná o zboží, které vracíte zpět e-shopu, doporučujeme se s prodejcem dohodnout na možnosti zaslat zboží jako zpětnou zásilku (https://www.zasilkovna.cz/zpetna-logistika). Zásilka tak prodejci dorazí zpět na předem sjednané místo dle jeho smluvních podmínek. Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které vám tímto nastaly. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2024 22:45, před 3 měsíci


Jitka Prchlíková

Dobrý den,
Jinou odpověď jsem ani nečekala vaše společnost má hodně negativních hodnocení a navrhli jste mi řešení abych se spojila s e-shopem.Jak píšete zásilka dorazila ke spotřebiteli ale ne ve lhůtě 14 dní a to pouze vinou vašeho kurýra.Nevím proč by to měl řešit prodejce který nepochybil.
Myslím tato komunikace nikam nevede a je zbytečná a dál si můžete ukládat zásilky kam chcete a bez postihu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2024 12:43, před 3 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

S ohledem na výše uvedené jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran. Dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.