Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:219
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78402Všechno špatně (Opakované neoprávněné mazání pracně nahraných inzerátů, zadržené peníze, 2 dny na vyzvednutí zásilky?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2024, před 5 měsíci

Kateřina Hönlová

Znění stížnosti

Moje zkušenost s Vinted je bohužel velmi špatná. Opakovaně mi platforma neoprávněně smazala pečlivě nafocené předměty, s odůvodněním, že byly staženy z internetu. Ano, fotografie pocházely z internetu, konkrétně z mého bývalého eshopu, který už dávno neexistuje. Některé z fotek se možná stále zobrazují ve vyhledávání na Googlu, ale na eshopu už dávno nejsou. Žádné autorské právo porušeno nebylo, protože na fotkách jsem já osobně a fotky pořídila moje sestra.

Když jsem se proti tomuto rozhodnutí odvolala a vše vysvětlila, moje odvolání bylo okamžitě smazáno a smeteno ze stolu bez jakéhokoli přezkoumání. Tato reakce od Vinted je pro mě absolutně neakceptovatelná a zklamala mě.

Navíc jsem se setkala s dalšími problémy, jako je zadržování peněz za prodané zboží a odmítnutí smazat můj účet. Tyto problémy se opakují neustále. Vinted zjevně jen plýtvá časem lidí, kteří chtějí prodat své věci. Málokdo si uvědomuje, kolik úsilí stojí nahrát každý jednotlivý předmět, obzvlášť pokud rovnou do popisku přidáte detailní informace, abyste nemuseli každý den přeměřovat věci lidem, kteří si je nakonec ani nekoupí.

Další vážný problém je, že Vinted funguje v jakési šedé zóně, kdy kupující má jen dva dny na to, aby potvrdil, že zboží převzal a je v pořádku. Pokud to neudělá, peníze nedostanete a Vinted si je zadrží. A to i v případech, kdy zásilku například ztratí přepravce, jako se to stalo mně. PPL se snažila situaci řešit, ale Vinted na to vůbec nereagovalo. Kupující tak dodnes nemá ani své peníze, ani zboží.

Celkově jsem zklamaná a tato platforma pro mě ztrácí smysl a své nové zboží, pocházející z kamenné prodejny a eshopu, které je jsem již zavřela prostě prodám hromadně, abych se toho jí zbavila


Produkt

Nervy mám jen jedny


Požadované řešení

Už od těch zlodějů nechci nic. Nezdá se mi, že by jednali úplně v souladu s českými zákony o ochraně spotřebitele, o tom si ráda něco přečtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2024 08:48, před 5 měsíci

Dle bodu 7 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo odstranit nebo automaticky opravit předměty uživatele v katalogu, a to v případě, že společnost zjistí, že uživatel dělá něco, co je v rozporu s pravidly popsanými v obchodních podmínkách nebo zjevně protiprávní.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty, tak jak zde již spotřebitel učinil.

Spotřebitel může společnost oslovit například prostřednictvím e-mailu legal@vinted.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 13:08, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 12:10, před 18 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.