Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den.
Dnes jsem nakupoval v obchodě Tesco v Přelouči. Při placení zboží jsem použil svoji clubkartu č.634009 560030291256 a chtěl jsem použít i zaslané slevové kupóny na 2 ks Tesco octa,Molly´s zmrzlinu a slevový kupón 30 Kč. Vše však pokladna zamítla. Nepodařilo se je uplatnit ani přivolané pracovnici Tesco. Ta mi postkytla tel.číslo na které jsem již problém nahlásil a slovenské operátorce jsem rozuměl,že zprávu dostanu. Pro jistotu vás informuji ještě tímto způsobem.
S pozdravem
Oldřich Dašek
Viz účtenka
Žádám o zjištění příčiny odmítnutí a zajištění úhrady peněz za tyto kupóny na prodejně. Účtenku za nakoupené zboží mám.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel splňoval veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by mu být sleva také řádně poskytnuta.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně, tak jak zde spotřebitel učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.