Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
již dvakrát mi nebyl doručen balík.
Poprvé jsem měl auto u vrátek a řidič nemohl balík najít - řekl mi, až ho najdu, tak vám ho sem hodím. Odpoledne mi přišla zpráva, ať si balík vyzvednu v nějaké prodejně šperků. Trasovací číslo :***
Dnes řidič zastavil u sousedů a prozvonil mě telefonem dvakrát, bohužel ani jednou ho nenechal zazvonit ale jen cinknout a než jsem pochopil oč jde , tak byl pryč a mé volání nezvedal. O pár minut později mi napsala aplikace,
ať si balík opět vyzvednu někde na prodejně železářství. tr.č. :***
Nedoručení balíku
Je problém nechat telefon zazvonit pořádně? Řidič PPL i DPD tento problém nemá a tak ani já:
Nehledě na to, že v baráku jsou neustále přítomni rodiče - důchodci. Stačilo by zazvonit na zvonek, ale to by nesměl stát u souseda.
Jen ta ochota vašeho řidiče je někde v ::::: .
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Urbane, moc nás mrzí, že máte s doručením z poslední doby takové zkušenosti. Necháme dohledat, o jakého kurýra se jednalo, a předáme vaši zpětnou vazbu jeho nadřízenému, aby se postaral o nápravu. Věříme, že příště už vše proběhne hladce. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Uvidíme jestli dojde k nápravě , prozatím využívám jiné společnosti a jejich boxy ,případně doručovatele.