Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#78409Nahradni dil nejde obednat.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2024, před 4 měsíci

Nikola Giorgini

Znění stížnosti

Jak muzete prodavat produkty aniz by jste mely nahradni dily myslim ze ze zakona prodejce je povinen jeste min 7 let zajistit nahradni dily.


Produkt

Č.p. ***


Požadované řešení

Do 14 dnu doručit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2024 12:10, před 4 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost HECHT MOTORS s.r.o.

Povinnost výrobce (případně dovozce či zplnomocněného zástupce) poskytnout spotřebiteli náhradní díly se dle evropské legislativy (především unijních nařízeních o ekodesignu) v tuto chvíli vztahuje pouze na určité výrobky (např. na chladicí spotřebiče). Doba, po kterou musí být výrobce schopen náhradní díly poskytnout, se může lišit s ohledem na konkrétní náhradní díl.

Obecně však neexistuje žádná zákonná povinnost prodejce poskytovat pozáruční servis či mít k dispozici náhradní díly po určitou dobu. Pokud by se vada projevila v průběhu dvou let od převzetí, má spotřebitel právo vadu standardně reklamovat u prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2024 15:18, před 3 měsíci

Dobrý den, vzhledem k uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. Naše společnost postupuje dle platných zákonů. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 07:18, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:34, před 26 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.