Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jak muzete prodavat produkty aniz by jste mely nahradni dily myslim ze ze zakona prodejce je povinen jeste min 7 let zajistit nahradni dily.
Č.p. ***
Do 14 dnu doručit
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost HECHT MOTORS s.r.o.
Povinnost výrobce (případně dovozce či zplnomocněného zástupce) poskytnout spotřebiteli náhradní díly se dle evropské legislativy (především unijních nařízeních o ekodesignu) v tuto chvíli vztahuje pouze na určité výrobky (např. na chladicí spotřebiče). Doba, po kterou musí být výrobce schopen náhradní díly poskytnout, se může lišit s ohledem na konkrétní náhradní díl.
Obecně však neexistuje žádná zákonná povinnost prodejce poskytovat pozáruční servis či mít k dispozici náhradní díly po určitou dobu. Pokud by se vada projevila v průběhu dvou let od převzetí, má spotřebitel právo vadu standardně reklamovat u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, vzhledem k uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. Naše společnost postupuje dle platných zákonů. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.