Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7841Nedodané zboží, ani vrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2015, před 10 lety

Marie Niederlová

Znění stížnosti

10.7. 2015 jsem si přes výše jmenovaný portál objednala zboží (el. pilník na paty), peníze jsem jim odeslala na účet. Částka 499,-. 20.7.2015 mi byl zaslán voucher s platností od 21.7. do 31.8.2015 . Dne 21.8. 2015 jsem emailem zaslala dotaz, kdy objednané zboží dorazí-bez odezvy, pouze automatická odpověď že na zpracování dotazu mají 2-3dny, 8.9. 2015 jsem žádala v emailu zpět peníze, opět automatická odpověď o zpracování a vyjádření nebo reakce na mé emaily žádná.


Produkt

Vouchery Editace účtu Odhlásit OBJEDNÁVKY Datum objednávky Typ platby Zaplaceno Deal Klíč Cena Voucher 10.07.2015 ANO Elektrický pilník na chodidla - zbavte se tvrdé kůže 150710-934935 399.00 + 100 poštovné voucher


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2015 13:24, před 10 lety

Pokud zboží zakoupené přes slevový portál prodává třetí osoba, je nutné uplatnit poukázku u této osoby. Poskytovatel slevového portálu by totiž v takovém smluvním vztahu vystupoval jako zprostředkovatel, nebylo by tedy možné přímo na něm vymáhat dodání zboží. Něco jiného je, pokud se zakoupením poukázky poskytovatel zavazuje dodat zboží. V takovém případě ve smluvním vztahu vystupuje jako prodávající.

Prodávající má povinnost dodat zboží, pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 09:54, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.